2013. október 3., csütörtök

Megint rajzok

Milán nagyon belelendült a rajzolásba, én pedig annyira imádom, ahogy egyik pillanatról a másikra fogja magát, leül az asztalhoz, és papírra vet ezt-azt. Tegnap az oviból is hazahoztunk egy köteg rajzot, amit az elmúlt pár napban készített. Vannak benne egész korrekt művek.
Az almafa és ház témában pl. :


Aztán az egyik kedvencem ez a színes vár. Szerintem nagyon profi, ahogy minden négyzetet másik színre festett.


Egy hajó:
A felirat szerint ez egy pók. Magamtól mondjuk nem biztos hogy rájöttem volna, de így hogy oda van írva, határozottan póknak néz ki :)

És egy tegnap esti itthoni: Bal oldalon én vagyok, jobb oldalon Apa. A többieket is elkezdte, de már nem volt kedve befejezni, így ők csak körvonalakban vannak jelen.


Mátétól: itt aztán minden van, űrhajó, repülő, egy autó, egy hal, egy nyúl, egy fa, 2 virág, napocska, emeletes ház, benne emberek.

Pár napja viszont inkább számokat rajzol:

 És felnőttírással ír :)
Milán kérdezte tőle, hogy hogy ír, és kérte, hogy tanítsa meg őt is írni. Máté mondta neki:
- Hát úgy írok, hogy húzok egy vonalat, aztán csinálok egy hurkot, húzok egy vonalat, csinálok egy hurkot. 

És valóban. Elméletben már megvan az írás. vonal-hurok-vonal-hurok:) Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése