2013. október 31., csütörtök

Párbeszédek

- Mit csináljunk a hétvégén?- kérdem én.
- Menjünk kirándulni!!!!!- harsogják egyszerre
- És hová menjünk, mit szeretnétek?
- Menjünk Sümegre!!!!- javasolja Milán
- Menjünk Spanyolországba!!!!- javasolja Máté


Játék közben beszélgetnek a szobában.
Máté:- Én már voltam Hollandiában.
Milán:- Én is voltam. 
- Nem, Milán, te nem voltál, csak én.
- Neeeeemmmm!!!! Én is voltam Hollandiában!!!!!
- Milán, te akkor még nem születtél meg!
- Neeeeemmmmm!
- De Milán, én sem emlékszem ám!- nyugtatja Máté
Milánnak ez elég is volt a megnyugváshoz. 


Építenek.
- Milán, építsünk egy szökőkutat! 
- Jó. De két autó férjen el benne.
- Milán! A szökőkútban nem állnak autók!
- Akkor építsünk garázst!

Rajzolnak.
- Milán, mit rajzolsz?
- Egy fát.
- Megmutatod?
megmutatja.
- Milán, ez egy nagyon szép fa!

Máskor.
- Máté, rajzolsz nekem egy kutyát?
- Én nem tudok kutyát rajzolni.
- Naaaa, rajzolj nekem egy kutyát!
- Kérd meg anyát, hogy rajzoljon neked! Vagy, ha apa hazajön, kérd meg, hogy tanítson meg kutyát rajzolni! Lucának is ( Barátokköztluca) az apukája segített embert rajzolni.

Zenekarosat játszanak, összevesznek.
- Most következik Rózsibácsi dala!!!!- mondja Máté
- Neeeemmmm, most Pufinéni dala jön!- erre Milán
Végül mind a  két nóta elhangzik. Bevallom, nem éreztem különbséget a kettő között.

Tervezgetnek. Arról beszélnek, hogy mi lesz, ha majd egyszer emeletes ágyuk lesz. De olyan legyen, hogy mind a ketten fent aludjanak, és Marci pedig kapja meg az egyikőjük mostani ágyát, és ő fog alul aludni. 
Végül a nagy tervezgetésnek összeveszés a vége, mert nem tudnak megegyezni, hogy ki keljen fel Marcihoz éjszaka, amikor sír, ki feküdjön mellé, ki nyugtassa meg.  Mind a ketten fel akarnak kelni :)
Nem is értem, hogy minek kínlódom még mindig én Marcival éjszakánként, mikor ennyi önkéntes van a családban:)

4 megjegyzés:

  1. Érdekes ez, régebben Réka rendszeresen rajzolt olyan autókat, amelyek tetejéből szökőkút áradt. Szökőkút, autók...elválaszthatatlan duó...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajzban náluk is előfordul sokminden. De építeni az más :))) azt csak reálisan lehet.

      Törlés
  2. Ez a szökőkutas nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Az a baj, hogy hanglejtést és mimikát nem tudok mellétenni, úgy lenne az igazi.

    VálaszTörlés