2010. szeptember 23., csütörtök

Matyis szösszenetek a legkisebbik helyiségünkből

Az nem titok, és szerintem minden kisgyerekes családnál így van ez, hogy együtt járunk wc-re, mert együtt menni jó... Matyi szerint. Aki már majdnem leszokott egyszer arról, hogy velünk jöjjön, de aztán jött a szobatisztaságra szoktatás, és akkor nekem ugye mindig ott kellett gubbasztanom mellette, és valahogy az jött le neki, hogy ez így a természetes, a normál, hogy a wc-re együtt kell járni. Én kísérem őt, Ő kísér engem. Egy ideje csatlakozott hozzánk  a Legkisebbik Ugrifüles is, és így most már jujdejó 3-an nyomulunk be a nem túl nagy, átlag wc méretű helyiségbe. Elférünk... mert sok jó ember kis helyen is, ugyebár:)
Így aztán Matyi ott is remekel, fecsegésügyileg, íme néhány, csak hogy ne vesszen feledésbe.
Mikor elkezdett szobatisztává válni, akkor nagy lelkesedéssel dicsérgettük, hogy milyen nagyon ügyes, hogy milyen nagyon okos, hogy nem pisilt bugyiba. Aztán ez valahogy természetessé vált, és ha nem is hagytuk el a dicséretet, olykor-olykor kimarad, elfeledkezem róla.
Matyi nem esik kétségbe, ilyenkor megdicséri saját magát:
-Ügyes voltam, nem pisiltem bugyimba!
Épp hogy csak vállon nem veregeti magát:)

Ebből logikusan következik, hogy a dicséret nekem is kijár, ha sikerül a wc-be végeznem a dolgomat:
- Ügyes voltál Anya, nem pisiltél a bugyidba!

Kicsit sötétebb vizekre evezve...
Azt is mindig meg kell beszélni, hogy milyet kakilt. Kicsit, nagyot, milyen színűt, (kellemes téma, bocsi) stb...
M:- Anya, milyet kakiltam?
Én:- (fogalmam sincs, de kivágom magam) Nagyot!
M:- Nem is... csigabigásat.

M:-Anya, neked hol a kukacod?
Én:- Nekem nincs kukacom, az csak a fiúknak van.
M:- Apának van!
Én:- igen, mert Apa is fiú, én pedig lány vagyok.
Ezen elgondolkozott, és nem feszegette tovább a témát. Egyelőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése