2010. szeptember 21., kedd

Helyzet

Hát az nem valami rózsás... Elég durván náthásra sikeredett az idei őszi szezonkezdés.
Szombat reggelre Milki betaknyolódott, szörtyögött, szenvedett. Estére már Apával sztereóba fújtak orrot. Vasárnap reggelre Matyi is csatlakozott a díszes társasághoz, hátperszehogy... na majd pont ő marad ki valamiből. De Ő tegnap estére-ma reggelre hőemelkedéssel is megspékelte a dolgot, mert ha lúd, hát legyen kövér.
Ma este szeparálódva aludtunk. Illetve nem aludtunk... mert hol a mellettem lévő szörtyögő Milántól nem tudtam aludni, vagy a nappaliban szörtyögő-nyűglődő Matyit hallgattam.
Milka már kifelé jövöget, ő szerencsére lázmentes, de csak a székében tud valamennyire jól aludni, mert el van dugulva az orra. Matyika szerintem ma tetőzik, és remélem holnap már ő is javulófélben lesz.
Feri már úgyahogy jobban van, legalábbis nem panaszkodik annyit, vagy csak nem mer...
Én köszönöm még megvagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése