2009. március 6., péntek

Olyan okos...

- hogyha megkérdezem tőle "hogy hol a zoknid", akkor megy és hozza, és mutatja a lábát, hogy oda húzzuk fel.
- hogyha megkérdezem tőle, hogy hol a lábad, akkor megfogja a lábfejét, lehúzza a zokniját, és bekapja a lábujját.
- hogyha olyat játszik, hogy engem etet, akkor tudja, hogy én a bulátát jobban szeretem, mint a kölesgolyót, ezért többnyire ezt kapok.
- hogy már tudja, hogy a hűtőmágnes nem tapad a szekrényajtóra, csak a hűtőre.
- hogy a fényképalbumban, amit levesz a polcról, minden képen megmutatja, hogy hol van apa. (Engem nem)
- hogyha megkérdezem tőle, hogy hol van a nyuszi, medve, stb... akkor sorban odahozza nekem az összes plüssét, vagy megkeresi valamelyik könyvében. (persze csak ha van kedve, egyébként rám sem hederít)
- hogy pillanatok alatt elállítja a telefonomon a csengőhangot, a hívószámkijelzést, rámegy a wap-ra, füléhez tartja és azt mondja "aó" és ki tudja még mit csinál, amiről nem is tudok.
Így:


És még tud egy csomó mindent,ami most nem jut eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése