2008. február 5., kedd

Tgyás

Megkaptam a tgyást. Csak nem tudom, olyan fura ez az egész. Most vagy én vagyok ennyire gyökér, hogy nem értem, hogy számolják, vagy rosszul számolták, vagy én számoltam rosszul. Jó lenne egy papír róla, amin minden rajta van, írtam is a cégnél az illetékesnek, hogy küldjön már valamit. Szerintem másfél hónapnyi pénz járna most nekem. Na most amit kaptam, az egy havinak sok, másfélnek kevés. De most már abban sem vagyok biztos, hogy jó évet számoltam-e. Mert hát nem mindegy! (ugye, ugye, a 10%-os fizetéscsökkentés már akkor sem esett jól) Szóval nem tudom, de már a dec. végén utalt betegállományos pénzemnél elveszítettem a fonalat, mert akkor meg 2 hét betegre, meg 4 nap kórházra majdnem annyit kaptam, mintha dolgoztam volna egész hónapban. BRRRR... Utálom ezeket a pénzügyeket! És az a baj, hogy ha alaposan utánanéznék biztos minden világos lenne, csak hát annyira utálom, hogy utánanézni sincs kedvem.
Mindenesetre most reménykedem, hogy majd küldenek valami elszámolást, és akkor minden kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése