2008. február 15., péntek

Feladott elveim

Amikor még nem volt gyerekem, azt gondoltam, hogy:
- én biztos nem fogok lábujjhegyen élni, szokja csak meg a gyerek, hogy mi is élni akarunk, és én majd ugyanúgy fogok tv-zni, meg zenét hallgatni, mint korábban. Most én is lábujjhegyen mászkálok, este szinte némán hallgatjuk a tv-t, és örülönk hogy végre sikerült elaltatni. Sosem bocsátanám meg magamnak, ha azért ébred fel, mert én a helyszínelőt nézem a tv-ben.
- azt mondtam, hogy biztos nem fogok babazenét hallgatni, mert irtó gagyi, és nem hiszek benne. Nos, most minden nap meghallgatjuk az ajándékba kapott cd-t(igaz, ez nem az a hagyományos gügyögős, hanem normális zene). Ha sír a gyerek, akkor már minden elvemet a sutba vagyok képes dobni, csakhogy meg tudjam vígasztalni.
- az előzőhöz kapcsolódva, azt gondoltam, hogy én nem fogom az első nyekkenésre ölbe kapni. Nos, miután kiismertük egymást, tudom, hogy a kezdeti nyekergést veszett ordítás követi, amiből nincs kiút, jobb ezt megelőzni, tehát, amikor észreveszem, hogy közeleg a baj, gyorsan megelőzöm, és ölbe veszem. Persze ez az én gyengeségem, de most már nincs mit tenni.
- azt gondoltam, hogy én leszek olyan reális, hogy látom majd gyerekem hibáit. Nos, az én szememben Ő a legtökéletesebb, legszebb gyerek a világon, nem is kívánhatnék mást. ( na jó a vörös hajával még bajban vagyok, de hát vörösen is szeretni fogom:)
Szóval azt hiszem ez a két hónap engem is megváltoztatott, és most már tudom, milyen az, amikor a magam érdekeit háttérbe kell szorítani, ill. az én érdekem egyezik a Máté igényeivel, a cél, hogy neki minél jobb legyen, a kis problémáira minél előbb gyógyírt találjak, mert most már nekem is akkor jó, amikor neki, én is akkor mosolygok, amikor Ő, szóval így lettünk mára egy test két lélekből, két test egy lélek:-)))
Ilyen volt:

 
Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése