2015. február 19., csütörtök

Művész lett

Milán gyógyul. Már-már láztalan. Vagyis láza biztos, hogy nincs, esetleg egy halvány hőemelkedése, de azt meg nem mérem. Érezhetően hatalmas a fordulat a tegnaphoz képest. Ma egész délelőtt dolgozott valamin. Épített egy repülőt, majd dupla szárnyúvá alakította. Csúcsszuper lett szerintem.

A képek nem adják vissza annyira, de teljesen szabályos repülő formája van.



Mikor sokadjára  jött megmutatni, én még sokadjára is teljesen oda voltam, hogy milyen klassz repülőt épített, és csak annyit mondtam:

- Milán, ez nagyon durva! 
- Tudom, ezt már mondtad!

Később pedig legóból csinált egy másik gépet.
Mondom neki:
- Milán, Te ma nagyon kreatív vagy!
- Látod, milyen művész lettem a betegségtől?

2 megjegyzés:

  1. Hát a humorérzéke nem hagyja el ilyenkor sem úgy látom :-)
    A repcsi tényleg szuper lett. Ügyes!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés