2013. augusztus 25., vasárnap

Koncertélmény

Igen, még mindig balatoni.
Csütörtök este a hét legszuperebb koncertjén találtuk magunkat a füredi főtéren. A The Bluesberry Band játszott Muck Ferenc szaxofonossal kiegészülve. Hogy én még sosem hallottam egyikükről sem az nyilván az én szegénységi bizonyítványom, mert amint hazaértünk, és netközelbe kerültem, kiderült, hogy mindkettejüknek alapos zenei múlt van a háta mögött. ( a Veszprémfeszten pl. az Earth Wind & Fire, és Marcus Miller előzenekar voltak, két különböző évben természetesen) Hiába no... csak elszaladt mellett ez a 6 év, mind filmileg, mind zeneileg.


A fiúknak is nagyon tetszett, lenyűgözte őket az a rengeteg féle hangszer, ami egyszerre szerepelt a színpadon, a szaxofonért pedig különösen odavoltak. Én is. 
Még Marci is tapsikolt:) 



Itthon azóta keresek egy elfogadható felvételt, ami visszaadná azt az érzést, de a zene, amit játszanak, tipikusan az a fajta, ami élőben élvezhető leginkább, de akkor viszont nagyon! 
Remélem, hogy lesz még lehetőségünk őket élőben hallgatni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése