2013. augusztus 5., hétfő

Az új

Pénteken végre hazakerült az új családtagunk, az új járgány, akinek egyelőre még nincs hivatalosan elfogadott anyakönyvezett neve. Feri hívja valahogy, ami nekem nagyon nem tetszik, és nem akarom, hogy úgy hívja, de egyelőre én sem tudtam semmi érdemlegessel előrukkolni, én egyelőre II. Mihálynak hívom. Mert az olyan előkelő, mint ő maga. Aztán majd alakul.
A hétvégén meg is volt az első próbaútja, ahol remekül szerepelt, pedig volt hőség, meg volt nagy forgalom a repülőnap miatt, de ő csak úgy suhant az úton, harapta az aszfaltot, imádtuk.


8 megjegyzés:

  1. Beám, a miénk pont ilyen!!!! :) Ikertesóó! Még a színe is. Gratulálok hozzá, mi is imádjuk! :)
    Izé, dízel vagy benzines?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Benzines.
      Feri Totyának hívja, de szerintem az nem elég elegáns egy ilyen szép autóhoz.
      A sors fintora, hogy a gyerekek nevén sosem vitatkoztunk:) Mondjuk az autóén sem, csak nem értünk egyet.

      Törlés
    2. Az jó, mi kínlód(t)unk egy sort a dízellel, mert sokat járunk vele a városban. Totya? :)))

      Törlés
  2. Ja, a miénket Tojónak hívják....hát nem valami előkelő. :))))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is Totya jutott így elsőre eszembe, aztán megláttam Őt, úgyhogy elvetettem. Valami úri nevet kell neki találni :)

    VálaszTörlés
  4. Csak nem elsuhantatok még mellettünk is ? :) Tényleg nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cegléd felé nem voltunk. Szentesre mentünk, Kecskeméten át.

      Törlés