2013. január 13., vasárnap

Milán mondja

Megyünk a járdán Milánnal. Sorolja a járda mellett parkoló autók márkáit.
- Ez egy szuzuki.
- Ez egy kolksvágen. (VW)
- Ez egy mercédesz.
- Ez egy bmb. (BMW)
- Ez toyota.
- Ez olyan mint, Papáé. Olyan mint egy opel.
- Egy olyan, mint Apaautója. koda. (Skoda)
- Ez olyan, mint Gáboré. Alfarómeó.
- Ez olyan, mint Bandié. Csak más a dísztárcsája :) 


Másik alkalommal úszásra megyünk, együtt Máté ovisbarátjáékkal. Milán ugyanígy sorolja az autókat az út mellett. 
- Ez itt Apaautója, ez itt egy Toyota.... stb...
A kereszteződésben pedig nagy örömmel felkiált:
- Ott meg van egy STOP tábla!!!!
Másik anyuka teljesen odavolt, hogy még ilyet! (van egy kresztáblás memóriakártyánk, arról tanulta meg a fontosabbakat) 

Két hete volt egy néhány napos hasmenése. Az első nap volt igazából csak durva, de akkor annyira csípte már a fenekét, hogy szegénynek teljesen piros, hólyagos volt az egész fara, és beszórtam neki hintőporral. Pár napja megint mondja, hogy fáj a fara. ( újabban már mindig nagyon zavarja ha van a pelusában valami, ennek ellenére még mindig nem akarja a pelusnélküli létet.)
- Anyaaaaa, fáj a farom!!!! Bekenjük CSILLÁMporral????

Séta közben beszélgetünk Milánnal.
M:- Nem szeretem a sárgát.
Én:- Akkor melyik színt szereted?
M:- Én a VIRSLIT szeretem! Igen, a virslit szeretem.
Nem véletlenül érzem úgy néha, hogy elbeszélünk egymás mellett :)



Milán észreveszi hogy esik a hó.
-Hurráááá!!!!! Megint karácsony van!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése