2012. március 12., hétfő

Képes Ligetes

Bokros teendőink mellett szombaton kimentünk a ligetbe. Igaz, a nap már nem volt olyan meleg, mire kiértünk, mert a fiúk ilyenkor maratonit alszanak, de mivel vasárnapra rossz időt mondtak, és az is lett, így mindenképpen meg akartuk még futtatni a fiúkat. (leginkább én). A Ligetben nem is volt semmi különös, csak a szokásos,  a fiúk hajtották a járgányaikat, mi utánuk, kicsit csúszdáztak, és persze kacsát néztünk. Ez elmaradhatatlan része a ligetes programnak, komolyan órákig képesek lennének a víz mellett állni és nézni őket.
No de itthon valahogy úgy kattintottam a gépen, hogy véletlenül rátaláltam egy pontosan 2 évvel ezelőtti ligetes albumra. Máté így visszanézve akkor még olyan kicsi volt, Milánról nem is beszélve:) És határozottan emlékszem erre a sétánkra!!!! Gyakorlatilag ugyanilyen forgatókönyvvel működtünk mint most, Máté motorral jött, kacsát etetett, Milán pedig szinte végigaludta a sétát.
Semmi nem változik, csak a gyerekek lettek 2 évvel idősebbek:)
Aztán egyszer csak kitalálták, hogy fáradtak, vagyis Máté találta ki, Milán meg persze utána, és lefeküdtek egy padra. Pont úgy ahogy azt melegen napokon látni szokták a hajléktalanoktól. (Máté tavaly nagyon rá volt kattanva erre a hajléktalantémára, és mindig kérdezte, hogy miért alszik a padon a bácsi, én meg azt mondtam neki, hogy biztos fáradt.)
És a tóban hattyút is láttunk. Ami Máté szerint liba, és nem lehetett meggyőzni az ellenkezőjéről.
Jó lesz már ha jön a jóidő, és lehet menni az állatkertbe, mert kicsit át kell vennünk ezeket a háztájiakat úgy látom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése