2012. március 7., szerda

Képek

Hosszabb kihagyás után újra elkezdtem kattogtatni. Milcsi nagyon jó fotóalany, a kis kerek buksija és a huncut kis pofija többnyire jól mutat a képeken. Mondjuk visszanézve vettem csak észre hogy a képek nagy részén vagy eszik, vagy alszik.
Máté egy rövid szünet után most újra a nemakarokfényképezkedni korszakát éli, így róla mostanában nem sok kép készül, vagy csak hátulról, de úgy is szép:) Tegnap este megpróbáltam lefotózni, ahogy nyírja Apa haját. Úúúúúúgy szeretem amikor így koncentrál:)
Aztán most már olyan jól vagyok, hogy már nem csak a túlélésre hajtok, hanem terveim is vannak.  Nem nagy dolgok, ilyenek pl. hogy jó lenne  most már kinti képeket is csinálni a szép napsütésben, csak mindig itthon marad a gép. Aztán jó lenne lecserélni a hóembereket a fejlécben, mert már nem épp aktuálisak. Szóval nem nagy dolgok, mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése