2009. június 8., hétfő

Utazásra hangolva

Úgy látszik, hogy az idei év kis családunkban az utazás jegyében zajlik. Nem mondom... kedvemre való, imádok utazni. Tavaly, Matyi korára való tekintettel leginkább csak nagyszülőlátogatások zajlottak, nyáron sem mertünk még nagyon messzire menni, nehogy éppen akkor legyen valami baja. Idénre úgy látszik már felnőttünk a feladathoz, merészek és bátrak vagyunk, így csomagolunk és megyünk. Vasárnap indulunk. Az úticél: Nápoly. 1 hét igazi nyaralás, tengerpart, pizza és spagetti. Most, hogy már csak pár nap van az indulásig, kezdek teljesen besózódni. Amióta először láttam és éreztem a tengert, azóta a rabja vagyok. Azóta az igazi nyaralás nekem a tengerpart. Tavalyelőtt, mikor Matyi pocakban volt, akkor nem mentünk, biztos, ami biztos alapon, és különben is volt jobb helye is a pénznek. Tavaly megintcsak nem voltunk, mert Matyi még pici volt. 
Kíváncsi vagyok, milyen lesz hármasban a nyaralás, és mennyire fog Matyi nak bejönni a tenger. Szerintem tetszeni fog neki. És az utikönyvet lapozgatva szerintem nekünk is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése