2009. június 26., péntek

MJ

Szerintem nincs olyan ember ma a földön, aki ne hallgatott volna meg legalább 1 Michael Jackson számot. Nehéz is lett volna nem hallgatni, hisz mindenhonnan csak Ő szól. Szerintem nincs olyan ember ma a földön, aki ne ismerné a nevét, aki ismerné a Billie Jean-t, a Bad-et, a Thriller-t, a Beat it-et, és az összes többi slágert, amit a 80-as 90-es években ki sem lehetett törölni a discovilágból. Szerintem még ma sincs olyan buli, ahol hajnal felé fel ne csendülne a Billy Jean. És ki ne gyakorolta volna otthon azt az tipikus M.J.-s mozgást? Az életét, a műtétjeit, a botrányait nem említem, de hogy szakmailag biztos hogy beírta magát a poptörténelembe az biztos. Szerintem. Én szerettem. Főleg az igazán rockos számait. Én sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése