2009. január 5., hétfő

Újabb könyvélmény

Amikor elolvastam Boleyn Anna titkos naplóját akkor teljesen rabja lettem a történetnek és a kornak egyaránt. Így történt, hogy amikor egész véletlenül megláttam a könyvtár polcán ezt, akkor egy percig sem haboztam, rögtön a hónom alá tettem, a már ott szorongatott 3 másik könyv mellé. És azt kell mondjam, nem bántam meg eme elhamarkodott döntésemet, sőt...Nekem sokkal, de sokkal nagyobb élményt nyújtott mint a napló, pedig az is jó volt, de ez a könyv, maga volt számomra a csoda,lebilincselő, letehetetlen könyv. Hűen bizonyítja állításomat hogy az ötszázvalahány oldal szinte pár nap alatt elfogyott a kezeim közül. Ez volt az a könyv, ami annyira jó volt, hogy a szívem egy része örökké ezt szerette volna olvasni, és minden nap csak egy kicsit, hogy minél tovább tartson, a másik, erősebbik része viszont le se tette volna. A másik része győzött, nem tettem le, olvastam főzés közben, evés közben, reggel, délben, este, szóval szinte mindig. 
Aki még nem olvasta, de kedveli az ilyen regényeket, annak nyugodt  szívvel ajánlom, nem fog csalódni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése