2016. december 18., vasárnap

Ünneplés

Mikor kiderült, hogy Mátéék karácsonyi ünnepsége pont a szülinapján lesz, az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha akkor nem délutánra küldenék be nekik valami sütit ünnepelni, hanem este vinnék egy klassz tortát, és az ünnepség után felköszönthetnénk közösen. Le is zsíroztam ezt a többi szülővel, meg Angéla nénivel is. Akkor még nem tudtam, hogy maratoni előadással készülnek. Bár így visszagondolva a tortázás volt már a legkevesebb aznap este. :-) 
Ahogy ezt kigondoltam, már tudtam is, hogy milyen tortát fogok Máténak csinálni. Így kedden a cukrászboltban bevásároltam, szerdán tortát sütöttem, csütörtök délelőtt pedig tortát díszítettem. 
A pinteresten találtam jobbnál-jobb tortaötleteket, amiből kiválasztottam a legkevésbé bonyolultat. Amikor így a tortákat nézegetem mindig bánom, hogy nem vagyok annyira jó cukrász, és a kézügyességem sem annyira jó, no meg felszerelésem sincs hozzá, hogy olyan remekművek kerüljenek ki a kezem alól, mint amilyeneket látok. De sebaj. 
Mivel az idei évünk a Harry Potter mániában zajlott/zajlik, így adott volt, hogy valami ilyesmi tortát fogok összerakni. 

Ez lett belőle:



Azt gondoltam a betűkkel lesz a legtöbb bajom, de nem, a sállal borzasztó sokat kínlódtam. Az istennek sem akart ott maradni a torta oldalán. Végül nagy nehezen rátapasztottam.

Aztán a karácsonyi műsor után, hoztam a tortát! A gyerekek énekeltek, Máté meg nagyon boldog volt, szerintem. Lehet, hogy sejtette, hogy lesz valami sütizés, de biztosra nem tudta, azt meg hogy milyen tortával készülök tuti nem tudta, így volt nagy meglepetés is.




2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot kívánok Máténak!Milyen íze volt a tortának?Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szokásos nutellás :-) Lassan új bevált recept után kell néznem, mert már mindenhová sütöttem ezt a fajtát ;-)

      Törlés