2016. december 7., szerda

Ugyancsak tegnap

Tegnap délelőtt szimpla 4 órát töltöttem a városban, javarészt valamilyen tömegközlekedési eszközön, vagy arra várva, köztes időben pedig pillanatok alatt elintéztem ezt-azt. Átvettem Máté ajándékát a 3-dik kerületben. Geomagot kért. Már tavaly is rajta volt a listáján, de végül tavaly még nem kapott. Kapott helyette mást. De most olyan rövid volt a listája, és látszott, hogy ezt most már tényleg szeretné, hogy megkapja. Biztos örülni fog neki.
Aztán átvágtam a városon a tévesen egy másik postára küldött csomagért.  Erről most nem zengenék ódákat, elég annyi, hogy némileg akadozik mifelénk a postai szolgáltatás.
Jóóóó messzi postán kötött ki a pakkunk, először pánikba is estem, hogy na, oda csak születni lehet, de kiutazni nem, mert az első amit kidobott az útvonaltervező az volt, hogy szálljak fel a lajosmizsei vonatra. Khmmm... aztán a második az, hogy menjek egy busszal a Boráros tértől 29 megállót, ami kb. egy 45 percet tesz ki. Na most tőlünk a Boráros tér kábé még 45 perc. Szóval kerestem az alternatívákat, és végül persze csak kijutottam, igaz, hogy összesen oda-vissza 7 darab járművön ültem, és még szerencsém is volt, mert pont elcsíptem azt a buszt, ami egyébként csak óránként jár, mondom ÓRÁNKÉNT. Na mindegy. Meglett a csomag! Ez a lényeg. Én meg jól átfagytam, de legalább kiolvastam egy könyvet, amíg a városban zötykölődtem. 
A végére már annyira vacogtam, hogy elfelejtettem kenyeret venni, és bérletet is csak Máténak vettem, magamnak nem, pedig korábban az eszemben volt, hogy nekem is kell, de a bérletautomatánál is várnom kellett, aztán meg le kellett húznom a kesztyűmet, és húúúú, egy másodperc alatt fagyott jéggé a kezem. 


A nap jó híre pedig az volt, hogy Orsi néni végül csak elintézte, hogy ne egy napon legyen a karácsonyi ünnepségük Mátéékkal, mint az korábban ki volt tűzve. Ettől egyébként már a falnak megyek, hogy intézményen belül sem működik semmiféle kommunikáció, és rendre egymásra szervezik a műsorokat.De úgy tűnik, ez most megoldódott végül. 

Két hét múlva már szünet lesz. A gyerekek havat szeretnének. Ha a szünetre esik a hóesés, abban még én is benne lennék, de addig már ne essen, légyszi!!!!

7 megjegyzés:

  1. Talán felénk lehettél?Hogy keveredett el a csomagotok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha felétek is ilyen nehéz kijutni, akkor lehet :-) Amúgy Pestszentimrén.
      Úgy keveredett el, hogy postán maradóra kértem, mert nem tudni, hogy épp van-e postásunk, vagy nincs, és így tutinak tűnt. De elírták a posta kódját, vagy mit tudom én, és hiába volt a csomagon jól a posta címe, szállítás közben csakis azt a nyomtatott papírt nézik. Hát így kerültem Pestszentimrére.

      Törlés
  2. Hová lett a kommentem? Na szóval a geomag nagyon klassz, csak jó sok kell belőle. :) Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy klassz, csak eddig Marci miatt nem engedtem mágnesgolyókat a lakásba. De talán már nem annyira vészes, és talán már Máté is tud vigyázni rá, hogy ne legyen szanaszét. Most egy közepesen nagy dobozt rendeltünk, aztán majd látjuk, bejön-e, és akkor lehet tovább bővíteni a készletet.

      Törlés
  3. Csak tudd, ha legközelebb ilyen helyzetbe kerülsz, létezik a postán olyan szolgáltatás, hogy új címre kéred a küldeményed kézbesíteni. Csak odatelefonálsz és küldik ahova kéred. Küldeményenként 565 Ft, de nem kell a fél világot átutaznod.

    A geomag szuper. Nekünk is van (egy alap készlet) hihetetlen jó dolgokat építenek belőle a fiúk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy van ilyen àtkérés, de ezek utàn nem éreztem elég biztosnak a szolgàltatàst, hogy még fizessek id, hogy esetleg egy harmadik helyre viszik el. :-) meg a gyerekeknek volt benne mikulàscsomag, nem akartam még 3 napot utaztatni.

      Szerintem nàlunk is bejövős lesz a geomag.:-)

      Törlés