2015. október 12., hétfő

Szenzációs színházélmény

Színházban voltunk tegnap délután.  A Thalia színházban néztük a Rézerdő lakói című gyerekelőadást. 
Régóta nézegettem már ezt a műsort, de sosem sikerült rá jegyet szerezni, most viszont jókor jutott eszembe, hónap elején, (még szeptemberben) így le is csaptam rá. 
Mivel az honlap szerint az előadást 3 éves kortól kisiskolásokig ajánlják, ezt a korosztályt pedig maximálisan lefedjük a gyerekekkel, így ötösben mentünk.
Ez  zenés-pantomimes előadás, 6 manó sétálgat az erdőben, és velük történek mindenféle kalandok, át kell kelniük egy szakadékon, egy folyón, fát kell kidönteniük, ilyesmik, mindezt manónyelven kommunikálva, gesztikulálva, grimaszolva és persze elmutogatva, elzenélve. A zenei aláfestésben felismerhető volt több ismert gyerekdal, de volt zorbázás, meg méhzümmögés, meg mindenféle hanghatások.
Zseniális volt!!!! Vicces volt és szórakoztató, és tényleg minden korosztálynak érdekes. Rég nevettem már ennyit. Az egyik legeslegjobb színházélményem volt, és ebbe a felnőtt előadásokat is beleértem. Komolyan, még este is ezen mosolyogtam magamban :)

Ha még nem láttátok, akkor ki ne hagyjátok!  :) Nekünk nagyon tetszett!

Kép a színház honlapjáról.  ( www.thalia.hu)
 Kedvcsináló, kicsit spoileres videóinterjú ITT

Az egyetlen hátulütője a dolognak az a délután 3 órás kezdés volt, mert hiába terveztünk korai ebédet, hogy még legyen idő alvásra, főleg Marci miatt, az ebéd csúszott, az alvás pedig teljesen elmaradt. Marci még csak-csak csukogatta a szemét, de mire elaludt volna, addigra már készülni kellett. A színházban persze pihengetett, de mivel nagyon érdekelte a műsor, nem aludt el, csak az ölembe feküdt, és úgy nézte. Hazafelé már elég álmos volt, csak bambult ki a villamosablakon, de végül kihúzta estig. 

Azon már csak én morfondírozok, hogy miért jó az, hogy a gyerekelőadások mindenhol 11-kor és 15-kor kezdődnek, mikor a 11-es az már belelóg az alvásidőbe, a 15-ös meg még belelóg. (utazással együtt) Mert azért egy kisovisnak még kell az alvás. Miért nem lehet 10-kor és 16-kor kezdeni.... szerintem az sokkal gyerekbarátabb lenne. De persze nem kívánságműsor, akinek nem tetszik, ne menjen színházba, gondolom így vannak ezzel.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a programajánlót:)
    Nem gyerekbarát időpontok vannak a gyerekkoncertek is. Nem is értem....
    Talán azért nincs délután 16-órás, mert 19-kor kezdődik a felnőtteknek szóló darab?!

    VálaszTörlés
  2. Igazad van teljesen. Nekem is az jutott eszembe, mint az előttem szólónak. :)
    10 óra meg korán van a színészeknek, ha előző este esetleg színpadon voltak. .)

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is erre gondolok. Bár biztos meg lehetne csinálni úgy a műsortervet, hogy aki délelőtt játszik, az ne játsszon előző este. Pláne, hogy a gyerekelőadások havonta 1-2-szer vannak. Hát lehetne erről filozofálgatni, de minek. :)

    VálaszTörlés