2015. október 22., csütörtök

Az én 50-em

Erika nyomán, íme az én 50-em.  :) Így visszaolvasva eléggé poroszosnak tűnik, de ezeket tényleg minden egyes nap elmondom, változó ismétlésszámmal. Akár magnóra is vehetném, és akkor meg se kéne szólalnom.  Aztán majd összeszedem a pozitív csengésű mondataimat is, mert olyanok is vannak ám! Meg még egy csomó más is biztos, ami most nem jutott eszembe.

1. Ébresztő, reggel van!!!! Ébresztő!!!! Mondom ébresztő!!!
2. Gyertek reggelizni!!!!! Reggeli!!!!! Nyomás reggelizni!!!!
3. Öltözzél már!!!!
4.. Most mire vársz????
5. Táskád? Uzsonnád? Tornacuccod?
6. Húzd be a kabátod!
7. Vegyél sapkát!
8.  Kell kabát! Hideg van! Mondom kell! Mondom felveszed, és kész!
9.  A sapkát is!
10. El fogunk késni! Haladjunk már!
11. Nincs több tej!
12. Kakaó sincs.
13. Csokit sem eszünk.
14. Ebéd előtt ne kezdjetek már el kekszezni!
15. Mi volt az ebéd?
16. Megetted?
17. Mi volt a suliban/oviban?
18. Na persze.. semmi... csak ültetek és néztétek egymást, mi?
19. Hagyd abba a hisztit!
20. Ha nem hagyod abba, itthagylak!
21. Legközelebb te is ott alszol az oviban!
22. Azt mondtam alvás van!
23. Nem akarok még egyszer szólni!
24. Ki akar kimenni az esőre?
25. Hagyd abba a dübögést!
26. Ne rohangálj!
27. Persze... moziba ne vigyelek?
28. Tudod, hogy én mit szeretnék????? Csöndet!
29. Máté/Milán ne packázz a tesóddal! Marciiiii, ne csapkodj!!!!
30. Most miért hergeled?
31. Aztán csodálkozol, hogy kapsz tőle egy maflást!
32. Nem érdekel, hogy ki kezdte! Az érdekel, hogy ki hagyja abba!
33. Ne óbégass már!
34. Nem lehetne halkabban játszani?
35. Nincs a szobában focimeccs, kézimeccs, semmilyen meccs!
36. Miláááán!!!!! Vécéajtó, villany?
37. Mondom ajtóóóóó!!!!
38. Mondom villaaaaaany!!!!
39. Igen, kapcsold le!
40. Hidd el, hogy nem is én voltam!
41. A ruháidat sem én koszolom össze!
42. Igen, már megint kenyér a vacsora.
43. Nincs süti.
44. Ha nem haladtok, akkor mese sem lesz.
45. Menjetek fürdeni!
46. Hééééééé, ne locsold ki a vizet!!!!!
47. Na jóóóó, kifeléééééé!!!!! 
48. Nem veszünk semmit!
49. Tudsz olyan mondatot mondani, ami nem "veszünk"-kel kezdődik?
50. Nem hallatszik a hangom????


3 megjegyzés:

  1. Nekem a tiéd is tetszik, rá is ébredtem, hogy írhatnék akár még újabb 50-et. :)))

    VálaszTörlés
  2. :-)) a 32-est viszem!!!!
    Jókat kuncogok, mert mintha én írtam volna.

    VálaszTörlés