2015. május 26., kedd

Rövid hírek

- A múlt heti esőzést fennakadás nélkül túléltük. Szerencsére amikor feltétlenül muszáj volt kimozdulni, akkor épp nem esett. Viszont annyi haszna volt, hogy valószínűleg így még utoljára rá tudtam adni Marcira a cuki kismajmos esőkabátját. A következő esőszezonra már biztos kinövi. 


- Még pénteken láttunk egy rakodóautót, ami egy daruval pakolta át egyik autóról a másikra a szállítmányt. Marci le volt nyűgözve. Elég nehéz volt onnan elrángatni, pedig már mindent beígértem neki, hogy micsoda csodák várják itthon, de ő kitartóan csak nézte az autót. Biztos a srácnak is jó volt, aki irányította, hogy fél órán át bambultuk, hogy mit csinál.
- Marci észrevétlenül elkezdett beszélni. Persze ideje volt már, de mégis olyan furcsa, hogy egyre jobban érjük egymást. Vannak kedvenc szavaim, kifejezéseim, pl. a totitoooota tejiabbal 
- Tegnap este Feri levitte az etetőszéket a pincébe. Egy ideje nem volt már jogosultsága a konyhában lenni, mégis kellett nekem némi lelki felkészülés, hogy ezt meglépjük, hiszen a valaha szép kék, mára már borítását vesztett fakó szürkéskékre kopott etetőszék idestova 7 éve a konyhánk dísze volt. :( Mindig volt ki üljön benne. Hát most lekerült a pincébe. A babakocsi, a kiságy, és a hintaló mellé.
Vadiújan, még 2008. júliusában, Mátékával.
- A pünkösdi hosszú hétvégét Ózdon töltöttük. A fiúk ilyenkor mindig nagyon egymásra találnak.
Ugyanez libasorban
És futottam is persze. 

- Ma reggel pedig meglett a fiúk nyakkendője, amiről azt hittem, hogy tavaly februárban elveszett. Feri öltönynadrágjában volt. 
- 3 hét van még a suliból. Ebből kettő relatív húzós, hátravannak még az év végi dolgozatok, de közben ezer program és kirándulás is be van tervezve.Holnap Milánék a Lázár Lovasparkba mennek, Domonyvölgybe. Egész napos kirándulás lesz, szerintem überkirály lesz, és remélhetőleg addigra az időjárás is kegyes lesz hozzájuk.  
Pénteken Mátéék mennek a sportágválasztóra. Szintén egész napos projekt.
Szóval  csak kibírjuk már valahogy ezt a néhány napot. Féllábon is.

4 megjegyzés:

  1. Barátnőm kislánya 10 éves, de még az étkezoben áll az etetoszek.....:-):-)
    Nálunk kicsi a hely....de kidobni még nem tudtuk....szanaszét szakadt a huzat.
    Én is pislogtam, hogy immáron bohom bicajok állnak a piros babakocsi helyén minálunk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd! Nálunk is 4 bicaj áll libasorban a tárolóban. Plusz egy futóbicikli, 2 roller, meg 2 műanyag motor. :)

      Törlés
  2. Jópofa ez a libasoros családi gyerekkép :) , az etetőszék nálunk hasonló sorsra jutott kábé egy éve, annyi különbséggel, hogy odaajándékoztam valakinek :) , megértem az érzést... Egyébként meg a te Mátéd az én Mátémmal lesz pénteken a sportágválasztón :) , jelenleg a tömérdek program közül a 3 napos kirándulása zajlik :) . De jó, hogy sokat futsz, nekem az utóbbi 2 hétben nem nagyon jött össze, pedig szeretném. Tényleg, az még nagyon érdekel, hogy hogyan tudtál tavasztól 4km-ről eljutni tavaly a félmaratonig? Hihetetlenül ügyes vagy :)! Kicsit csapongó voltam úgy látszik, de még annyit azért megírok, mert nem tudom, hogy tudod-e, hogy engem pedig itt találsz meg :) : http://csaladmorzsak.cafeblog.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában kicsit kevesebbet futok én is. 2-3-szor egy héten, hétköznap rövidebbeket (6-7 km), hétvégén hosszabbakat.
      Hogy hogyan jutottam el az Fm-ig? Először is fejben el kellett dönteni, hogy felkészülök. Áprilisban elkezdtem készülni a májusi coca-cola 10 km-re. Folyamatosan emeletem a távokat 10 km-ig.
      Aztán mikor ez meglett, akkor ezt a 10-et igyekeztem rutinná tenni. Nyáron könnyű , sokáig van világos, akár még este 9-kor is elindultam egy rövidebb menetre. Hétvégénként viszont tervszerűen hosszút futottam, 12-14 km-t. Mindig előre elterveztem, hogy mennyit.
      Van egyébként facebook-csoport az első fm-re készülőknek, ott kaphatsz tippeket, edzésterveket, amik jó támpontok, még ha nem is tudod maximálisan tartani. Én sem tudok tartani semmilyen edzéstervet, annál én sokkal ösztönösebben és összevissza időkben futok. De 3-4 alkalom biztos kell hetente. Valahol azt olvastam, hogy ha hetente futsz összesen 20-25 km-t, és abból 1 alkalommal 10-nél többet, akkor már le tudod futni a 21-et.
      Ha ilyen terveid vannak, akkor hajrá! Én drukkolok!

      Törlés