2014. április 11., péntek

Kardfogú tigrist rajzolunk

Máté kardfogú tigrist akart rajzolni. Leült, próbálkozott, de nem ment. Ő legalábbis nem volt elégedett. Nyafogott. 
- Anya, rajzolj nekem egy kardfogú tigrist!
Hogy honnan vette, hogy én képes vagyok kardfogú tigrist rajzolni?
- Mátékám, miből gondolod, hogy én tudok? 
- Azért, mert te felnőtt vagy!- mondja. Ami tény. De ettől még....

Rákerestem hát a gugliban a kardfogú tigrisre, és kerestünk egy olyan képet, amit nagyjából le lehet rajzolni. Lerajzoltam egy papírfecnire, Máté pedig szépen átmásolta egy nagy lapra. 
És olyan ügyesen lemásolta, hogy csak tátottam a számat!

A bal oldalit rajzoltam én, a jobbat Máté

6 megjegyzés:

  1. Bea, te ilyen tehetséges rajzos vagy?? Ámulok és bámulok.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És jó vagy benne. :) Potom 6 éve olvaslak nagyjából. :)

      Törlés
  2. Erre mondjuk, hogy egyik szebb mint a másik!
    (hú, én nem tudom mit válaszoltam volna, egy karika lerajzolása is gond nekem, bevallom, nem is erőltettem itthon a rajzos dolgokat...meg úgy általában a kreatívkodás)

    VálaszTörlés
  3. Hát ha ilyeneket skiccelsz egy google keresés után, ne is csodálkozz, hogy azt feltételezi, tudsz rajzolni. Ha fegyvert fognának a fejemhez, akkor sem tudnék még olyat sem, mint Máté. :)
    Szóval, csak azt akartam mondani, hogy Máté is frenetikusan sokat fejlődött rajz terén, na de TE aztán tényleg jól titkoltad eddig ezt a vonaladat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máté tényleg sokat fejlődött, és szinte egyik napról a másikra. Lelkes, és sokat rajzol.
      Az én rajztudásom meg eddig valahogy nem került szóba. :) De magamtól nemigen tudok semmit rajzolni, csak másolni.

      Törlés