2013. június 20., csütörtök

Festés

A fiúk nagyon szeretnek festeni. Én meg azt szeretem, amikor ezt a kedvtelésüket a teraszon tudják csinálni :)
A múltkor találkoztam egy jó kis kézzel-lábbal festéses gyűjteménnyel, amit meg is mutattam a skacoknak, akik ki is választották, hogy mit szeretnének megcsinálni. Milán a zsiráfra csapott le, Máté pedig pávát szeretett volna. Meglepődtem, hogy egyik sem akart fekete pókot csinálni, mert a legjobban még mindig a feketével szeretnek pacsmagolni :)
Aztán csináltak még egy-egy tigrist is, közben nagy hangon énekelték, hogy sárga-fekete-sárga-fekete, jön a dzsungel fenegyereke. (Gryllus Vilmos) 
Milán is nagyon ügyesen dolgozott.




Aztán hogy-hogy nem a nagy éneklés közepette ők maguk is tigrisekké változtak. Igazán félelmetesek voltak, ahogy vicsorogtak egymásra, rám és Marcira. Marci nem is igen tudta hová tenni a dolgot. Nem értette, mi történhetett a tesóival?


Egy élmény volt őket este tisztára sikálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése