2012. április 12., csütörtök

Ovis szöszök

- És mit játszottatok az oviban?
-Autóversenyeset. Én voltam VillámMeki.

-Csak hát túl korán jöttél értem! (majdnem negyed 5 is volt már). Mert 30 perces futamok vannak. Úgyhogy máskor akkor gyere, amikor vége van egy futamnak. Most is fel kellett adnom a versenyt !!!!
- Oké Főnök!

- Anya, képzeld el, hogy az oviban Andika mindig akkorát tüsszent, hogy a szája elé kell tennie a kezét!
-Persze, hogy olyat tüsszent, hiszen mindig a szánk elé kell tenni a kezünket! Te nem szoktad?
-Én csukott szájjal szoktam tüsszenteni.
-Ja:)

- Én nem hiszem, hogy Izabellának hoz valamit is a nyuszi.
-Miért?
-Mert Ibolya néninek mindig rá kell szólnia az oviban.
-Rád meg itthon kell rádszólnom nekem. Akkor neked sem hoz semmit, nem?
-De Te az anyukám vagy, nem az óvónéni.
-Ja???? Hogy az más????

- Képzeld el, a Tamás meg a Peti mindig harapdálnak.
-Hát mondd nekik, hogy ne harapjanak, mert az nem szép dolog.
- Hát már mondtam, de nem értik!!!! Annyira értetlenek!!!!!

Végül egy nem ovis ráadás:
- Máté, kérsz egy maflást?
- Köszönöm nem kérek!
(És nem, nem szoktuk verni a gyerekeket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése