2011. december 1., csütörtök

Ígéret

Ma reggel Máté a wc-ről kifelé jövet letolt gatyával elém állt és a teljesen komolyan kijelentette:
- Anya, ma egész nap jó kisfiú leszek!!!!
Nocsak, gondoltam, neki is a wc-n ülve jutnak eszébe ilyen világmegváltó gondolatok, de ezt persze nem mondtam, csak egy ropogós öleléssel megerősítettem az elhatározásában, és mondtam neki, hogy ennek bizony nagyon örülnék.
Hogy mi vitte erre az elhatározásra nem tudom, lehet hogy későn érő gyerekként ma reggelre esett le neki ez a Mikulás-sztori, hogy márpedig a Mikulás a szófogadatlan gyerekeknek nemigen szokott semmit sem hozni, maximum virgácsot. Beszéltünk már erről, akkor kicsit helyére is kellett tenni a dolgokat, hogy nem a virgács az nem csoki, nem is süti, sőt semmilyen édesség, hanem egy csokor vessző szép aranyszínűre lefújva, és ezzel lehet a rossz gyerekek farára csapni, másra nem hiszem hogy jó lehet.
Szóval átbeszéltük ez már jó néhány napja, de nyilván mára érett be a tudás. Talán még nem késő, és a Mikulás is látja még, hogy Máté milyen jófiú:))) Egyébként a héten tényleg nem panaszkodhatom rá, meg is szoktam dícsérni este, hogy milyen okos-ügyes-aranyos volt ma is.
De én már akkor is boldog leszek ha a reggeli ígéretet csak 80%ban sikerül megvalósítani:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése