2010. június 7., hétfő

A ló túloldalán

Matyi, mint tudjuk nem egy nagy zoknihuszár, az első adandó alkalommal legalább az egyik fele lekerül a lábáról. Télen, meg amikor hideg van, azt találtam neki mondani, hogy ha nem veszi fel a zokniját, és úgy általában nem öltözik fel rendesen, akkor bizony beteg lesz, és akkor bizony a doktornénihez kell menni, de úgy hogy ilyenkor a doktornéni nem ad ám matricát, mert nem fogadott szót, és nem öltözött fel rendesen, és ezért lett beteg.
Nem úgy tűnt, mintha hatásos lett volna a hegyibeszédem, mert Matyi mindig is a saját feje után ment öltözködés szempontjából, és az nem mindig az általam javasolt irány volt.
De valami mégiscsak megragadt benne, mert ma amikor dögmeleg van, és mondtam neki, hogy nem kell melegítőnadrág, és még a zokniját is leveheti, ekkor ő, ahelyett, hogy kétkézzel tépte volna le magáról a nemszeretem ruhadarabokat, ahelyett, nemhogy melegítőalsót, de még pulóvert is vett fel, (apautójásat) és még a zokni is a lábán van. Egyiket sem lehet lekönyörögni róla. Azt mondja, nem veszi le, mert akkor a doktornéni nem ad neki matricát.
Úgyhogy most tetőtől talpig beöltözve kivonulunk a kertbe, mert bár játszótérre akartam vinni, de nincs pofám pulóver-hosszúnadrág kombóban odamenni, mert engem néznének hülyének.
Szóval egy szó mint száz, van tanulsága a dolognak.... érti ő hogy mit beszélek, nagyon is, csak épp esze ágában sincs azt csinálni, amit mondok neki. De az is lehet, hogy későn érő típus, és csak most fogta az agya, azt amit már november óta szajkózok neki???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése