2010. április 13., kedd

Ami késik nem múlik

És milyen igaz...
Ma kaptam meg azt a dm pontgyűjtő kártyát, amit kb. 1 éve igényeltem egy saját kezűleg kitöltött és egy dm-üzletbe leadott igénylőlapon. Akkoriban egy ideig vártam, vártam, aztán lemondtam róla. Valamikor nemrégiben megint csak eszembe jutott, és arra a következtetésre jutottam, hogy biztos én baltáztam el valamit, a nevemet, címemet, vagy talán félreértettem volna valamit? De nem, nem vagyok még teljesen hülye, bizonyíték erre a ma megérkezett vadiúj kártya. Ezek szerint csak lassan dolgoznak dm-éknél.
Ennek fényében most újabb reménysugár villant a szemem elé, hogy egyszer talán a végére érek az egyre csak gyarapodó vasalásnak, és hogy egyszer sikerül albumba rendeznem és feliratoznom azt a 400 fényképet, amit legutóbb hívattunk elő. Talán még az előtt véghez tudom ezt vinni, mielőtt újabb albumba rendezendő fényképadaggal gyarapítjuk magunkat.
Van remény, csak idő kérdése minden:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése