2009. május 15., péntek

Dalban mondom el

Cucka Drága hívott játszani, mégpedig dalban kell elmondani egy-egy kérdésre a választ. A feladat első olvasatra elég nehéznek tűnt, de aztán annyira befészkelte magát az agyamba, hogy egész tegnap délután nem tudtam szabadulni tőle, és szép lassan összeállt a kép. Ma délelőtt még rágyúrtam egy kis zenehallgatással, és íme, könnyebb volt mint gondoltam.
A feladat:
1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!
Aki nekem elsőre beugrott, és nem is keresgéltem tovább a kedvenceim között, Szekeres Adrien. Imádom a hangját, a stílusát, a számait, szeretem hallgatni.  (A második aki eszembe jutott az a Tankcsapda volt, sokszor passzol a lelkivilágomhoz, de hát csúnya szavakat ugye egy babás blogban nem illik, így elvetettem)
A kérdések és a válaszok:
Férfi vagy, vagy nő?

Lennék télen a napsütés
Neked én éjjel -nappal szórnám a fényt
Lennék zápor , hűvös , de jó
Legyek a lány , ki minden évszakra jó
S ne keress soha mást

Írj magadról!

Kérdés, örök kérdés
Az, hogy ki vagyok.
Hogy honnan s miért jöttem
S vajon meddig maradok.
Élek, s ha a fényből szívem menekül
Létem igaz tükrét
Csak Te látod egyedül.
....

...én csak futok a szívem után

Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?
...
túl késo, ennyi volt
ami csak rólunk szólt...
tudom ez így lesz jó!
amióta ez történt
minden jó, és megint szép
nem is gondolok többé rád
újra összeállt a kép.

Milyen a jelenlegi kapcsolatod?

Érteném, ha szólnál
De nem kell most a szó
Ülni kéz a kézben
ez egyszerűen jó
Jó így, jó így…

...

...Szeretlek kötőszók nélkül

Most hol lennél szívesen?

Melletted szép, így szép a világ.

Mit gondolsz a szeretetről?

Szeretni elég , mert a szív nagy hatalom
Valaki kezét fogni jó , s nem tagadom
Csak egy ölelés , vagy egy nevetés
Sokszor elég

Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?

Néha álmodj – másokért
Néha sírj csak, nem is kár a könnyekért
Néha álmodj, s mondj imát
Bent a szívben, tudjuk valahol, hogy majd lesz egy jobb világ
Hidd el lesz egy jobb világ!

....

Hé, ismert az az érzés:
Hazaérkezni fáradt nap után
Szóljon a kedvenc lemezem
S aki várt rám, ott legyen velem!
 
És akiknek továbbadnám: Andi, Hencsi, Gneke, Popianyu, Twinbaby, és Vica. 
Kellemes zenehallgatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése