2009. május 28., csütörtök

AlibiMáté

Egy ideje már észrevettük, hogy Máté alibizik. Ami annyit tesz, hogy ha olyat csinál, amiről tudja, hogy nem (lenne) szabad,akkor miután megcsinálta, elkezd terelni.
Konkrétan: 
pl. tudja, hogy nem szabad a tv-t kapcsolgatnia. Ennek ellenére mindig kapcsolgatja, volt is ebből már jó néhány konfliktusunk. Szokott olyat csinálni, hogy úgy csinál, mintha kisautót tologatna, odatologat a tv-hez, egy óvatlan pillanatban kinyomja, és megy is tovább autót tologatni, mintha nem is ő lett volna a bűnös, hanem valami beosonó manó. Ugyanez, amikor motorozást imitál, vagy egyszerűen csak téblábol, kikapcsolja a tv-t, és hátratett kézzel, plafonra szegezett tekintettel eloldalog, ha tudna fütyörészni, még azt is megtenné, csakhogy bizonyítsa ártatlanságát. 
De amiről ez az egész eszembe jutott, az a tegnapi eset, amikor filctollal rajzolt papírra. Az egyik filcnek már leharapta a hegyét, akkor meg is beszéltük, hogy ilyet még egyszer ne csináljon. Szóval rajzolt, de amikor hátranéztem, láttam, hogy nyalogatja a hegyét. Rászóltam, hogy MÁTÉ!!!! Ő ebből rögtön tudja, hogy tiltott dolgot csinál, most is így volt, és mint aki nem is csinált semmi rosszat, a papír fölé hajolt, és rajzolt.  Sunyított:) Láttam, hogy az orra alatt somolyog, és a szeme sarkából figyeli, mikor fordulok el. Amint elfordultam, megint nyalogatta a tollat. Eljátszottuk párszor a fent leírtakat. Aztán én nem bírtam nevetés nélkül. Együtt nevettük. 
Itt épp az arcára rajzol:

Egyre inkább érzem, hogy partner a poénkodásban. Sőt saját maga is generál vicces szituációkat. Ezek általában arról szólnak, hogy tekergeti az orrunkat, vagy bohóckodik, és jót nevet magán, mi meg rajta. Kíváncsi vagyok, hogy ha már fog tudni beszélni, mi mindent fog összefecsegni. Meg fogunk szakadni a nevetéstől.
Bónuszkép a meggyleves evésről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése