2008. november 10., hétfő

Hétvége

Szombaton ebéd után visszaindultunk Pestre. Máté nem nagyon akart hazajönni, és rá nem igazán jellemző módon csüngött a nagyapján, és amikor elvettem tőle, hogy bekötöm az ülésébe persze zokogott. Aztán az utca végén már aludt is szinte, és ugyancsak rá nem jellemző módon már Dabast is elhagytuk, mikor felébredt. Szerencsére nem nyűgösködött, elfoglalta magát néhány piskótával és kölesgolyóval, mert bár még csak 5 óra körül volt, mégis korom sötét volt már, és nem nagyon tudtam elképzelni, hogy mivel tudnám szórakoztatni a nyűgös Mátémat a sötétben. (tudom, lehet énekelgetni, de az én hangom cseppet sem szórakoztató). De nem volt semmi trükkre szükség, Máté egy angyal volt. Ennek meg is lett a következménye, éjszaka borzasztó rosszul aludt, minidg felriadt, nyűglődött, majd reggel 6kor úgy döntött nem erőlteti tovább, azt ami nem megy, és nosza akkor játszunk! Feri készségesen kivonult vele a nappaliba, így én még tudtam egy órát aludni. Ez az 1 óra a fiúknak bőven elég volt arra, hogy darabokra szedjék a szobát, kb. mint ahol bomba robbant, minden szanaszét volt, papírok széttépve, játékok szétdobálva, maga a káosz. 
Délután vendégségbe mentünk, és kicsit aggódtam, hogy Máté nem épp a legjobb formáját hozta a délelőtt folyamán, egyfolytában nyávogott, de tényleg. Amikor csupa nyűglődés, akkor úgy nyávog, mint egy kismacska, megállás nélkül, még evés közben is. Nekem pedig fáj a fülem ettől a hangtól. Szóval nem voltam éppen én sem a legjobb formámban. 
De felesleges volt az aggodalom, Máté, mint általában ha vendégségbe megyünk, előhozza a demó verzióját, és angyal üzemmódba kapcsol. Ilyenkor rá sem lehet ismerni, mintha az a hisztigép, aki fél órája még otthon tombolt nem is létezett volna sosem. Szóval Máté nagyon édes pofa volt, először csak nézelődött, ismerkedett a tereppel, aztán már megbátorodott, és szépen játszott a szőnyegen. Aranyos volt. El is aludt hazafelé a kocsiban. És az éjszaka ugyanazt a műsort adta elő, amit az előző nap, remélem nem tart sokáig, mert az elmúlt heti jó éjszakák után most igen-igen rosszul esik ez a nemnagyon alvás. 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése