2007. november 8., csütörtök

Rosszul

Két-három napja nem vagyok igazán a topon. Kicsit el is szontyolodtam emiatt, mert eddig minden olyan jól, és könnyen ment, és megrémít, hogy akkor most miért vagyok ilyen vacakul. Fecsó annyira nyomja minden porcikámat, hogy néha már sírni tudnék. Se ülni, se állni, se feküdni nem jó. Ha a bordámat nyomja nem kapok levegőt, ha lent a csontomat, akkor meg folyamatosan Wc-re kell mennem. Plussz drasztikussá savasodott a nyelőcsövem. El sem tudom már képzelni, milyen lehet az élet normális nyelőcsővel.
Szóval kicsit most paff vagyok. Azért még bizakodom, hogy ha nem is nagyon de egy kicsit lesz ez még jobb, és nem kell a hátralévő egy hónapot vigyázülésben töltenem, mert csak ebben a pozícióban vagyok képes létezni, meg levegőt is venni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése