2007. november 5., hétfő

Intézős

Ma megint jól elfáradtam, pedig most már tényleg vigyázok, nem tervezek sokat egy napra, és igyekszem sokat pihenni. De azért jó kimenni a levegőre. Elintéztem az orvosi papírt, mehetek holnaptól betegácsiba. Voltam ikeában, és megvettem mindent, amit a múltkor kinéztünk Ferivel, csak nem álltunk érte sorba. Milyen jól tettük, mert most csak unatkoztak a pénztárosok. (De már jön a karácsony, legalábbis minden boltban ezt mondják, és még mindig gyűlölöm. ) Aztán megnéztem a C&A-ban, hogy van-e szoptatós melltartó, és mennyiért. Van és egész jó árban, de még nem vettem, azt mondják, még később kell venni, nehogy kicsit legyen.
Holnap hosszú napom lesz, a háziorvosnál kezdek, aztán tervezek egy közelben lévő bababoltot, majd irány Amri, és közös ebéd a kollegákkal. Mellesleg felveszem, ami jár, a 9000 ft kajajegyet. Du. elvileg megint lesz szülésfelkészítő, de nem tudom, fogom-e még bírni, meg hogy Kati jön-e. Ha nem jön, akkor azt hiszem én sem megyek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése