2007. november 6., kedd

Hosszú nap

A szutyok, hideg idő ellenére ki kellett mozdulnom itthonról. Reggel háziorvossal kezdtem, egész korrekt volt, (egyébként nem szeretem) viszont meglepett, hogy hiába vagyok kismama, a betegácsis papíromért nekem is kell fizetnem vizitdíjat. Kifizettem. Aztán irány a sokak által egekbe magasztalt babadiszkont a Visegrádi utcában. Valóban jó, és sokminden van, kicsit olcsóbban mint máshol, csak nem lehet kártyával fizetni. Ki hallott már ilyet? Én pedig ahhoz a réteghez tartozom, aki nem hord magánál sok készpénzt, hanem kártyával fizet. És sajnos egy ilyen bababoltban a nálam lévő 5000 ft-ból nem sok mindent lehet venni. Sebaj, vettem 10 textilpelust, (része a kelengyelistának:) egy kis melegítőnacit meg 2 kissapkát Fecsónak. Kinéztem még egy rugdalódzót is, de vissza kellett raknom, mert nem fért bele nálam lévő készpénzkeretbe.
Aztán bementem Amri-hoz. Jó sok időt ott töltöttem, igaz ebben már az ebéd is benne volt, de nagyon jó volt kicsit beszélgetni a többiekkel, és csak úgy velük lenni. Kicsit el is romantikásodtam, és már majdhogynem "honvágyam" lett, de aztán még időben észbe kaptam. Azért a kollegáim nagyon hiányoznak:(
És persze elhangzott a kérdés, és persze pont attól, akitől vártam, hogy "nem rossz otthon egyedül? mit csinálsz?" Hát ettől igazán kinyílik a bicska a kezemben. Főleg, ha olyan valaki kérdezi ilyen szamárságot, akinek 3 gyereke is van. Én igenis jól érzem magam itthon, és vagyok annyira kreatív, és érdekel annyi dolog a világban, hogy el tudom tölteni a napomat, még egyedül is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése