2007. november 27., kedd

Nemjól

Olyan rossz éjszakám volt, mint még soha, jó ha 2 órát sikerült aludnom, akkor is álmodtam valami hülyeséget. Emiatt a buta idő miatt, legalábbis csak arra tudom fogni, annyira fájt a sebem, hogy már szinte sírni tudtam volna. A fájdalomtól persze begörcsölt a hasam, szóval nagyon aggódtam Fecsó miatt, de ő jó fiú volt, és tudta, hogy neki még nem szabad kijönnie. De neki sem lehetett valami jó, mert annyira nyomott, de nem biztos, hogy ez a kettő összefügg, szóval annyira feszítette a medencémet, hogy emiatt meg örökké a wc-re kellett járnom. A fájdalom nem szűnt még meg, de most kicsit jobb, egész déletőtt csak feküdtem, jó melegen betakaróztam, Feri takaróját is a derekam köré tettem, és ez kicsit segített. Remélem azért javul majd a helyzet. Kicsit azért odavagyok mi lesz velem, ha még egy sebet kapok majd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése