2007. augusztus 10., péntek

Problémák

A napom nagy része problémával telt. Először az vadi új oracle rendszerünkkel gyűlt meg a bajom. Gondoltam megírom az informatika help desk system-ére. Ez már jó ideje be lett vezetve, de még nem regisztráltam be, remélve, hogy ezt a rövid időt már kihúzom enélkül is. Hát nem így lett. Úgyhogy először beregisztráltam a help deskre, majd megírtam a problémámat, közben folyamatosan olvasva a felhasználói kézikönyvet. Az oracle-s problémámra végül nem tudtak választ, de magától megoldódott, gondoltam, akkor kitöltöm azt is sebtiben, ha már így benne vagyok. Csakhogy most az orcle felhasználói kézikönyvét nem tudom megnyitni. Most itt ülök, és tanakodom, hogy akkor most ezt is írjam meg a help desk-re, vgay majdcsak lesz valahogy. Mindegy, péntek van, és ilyenkor már minden lassabban működik, hétfőn majd újra próbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése