2007. augusztus 7., kedd

Készülni kéne?

Tegnap nagyon furcsán viselkedett Fecsó, egész este kereste a helyét. Persze nagy sundámbundám ám, mert amikor mondom Ferinek, hogy most tegye a hasamra a kezét, akkor szerintem megérzi, hogy ez egy másik kéz, egy sokkal nagyobb, és erősebb, és abbamarad a ficánkolás. Persze gondolom később azért jobban fogjuk érezni, ahogy csökken majd a helye szegénykémnek:(
Végre megkaptuk a szentesi barackszállítmányt, úgyhogy nyami-nyami....
Rémisztő dolgokat olvastam a fórumon, hogy mi mindet kell beszerezni a babának, mire megszületik, és mi mindent magunknak, és ebből mit kell már a kórházba is vinni. Több gyerekes anyukák véleményéről van szó, nem holmi interneten összehordott zagyvaságról. Hát olyan dolgokat írnak, hogy én nem is tudom, hogy hol lehet ilyeneket beszerezni, és egyáltalán eszembe se jutott volna. (pl. eldobható bugyi, áll. nagyon hasznos, főleg gátmetszésnél, de erre még csak gondolni sem merek, még...) Szóval megint csak oda jutottam, hogy azért most már tényleg telik az idő, és mén még mindig nyugodtan ülök a babérjaimon, és nem gondolkoztam semmit. Lehet, hogy most már valóban itt lenne az ideje. (Na jó, hétvégén, részben a fórumos nyomás hatására, bementünk egy bababoltba, és ott két babakocsit is megmozgattam. Megjegyzem, a kettő ár szempontból szóba jöhető közül tudtam volna választani, szóval nem értem a nagy hisztit.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése