2007. augusztus 23., csütörtök

Doktorbácsinál

Tegnap dokibácsinál voltunk Fecsóval.  A közel másfél órás bkv-zás kicsit megviselte a lelkem, főleg a metrózás, amitől már teljesen elszoktam, és majdnemhogy klausztrofóbiás tünetekkel küzdöttem. Aztán a dokibácsinál is ezer ember, mert most jött vissza szabadságról, és mindenki odatódult fejetlenül, ki ezért, ki azért. De dokibácsi jól viselte a gyűrődést, jó kedvű volt és vidám. Megegyeztünk, hogy dec. 15-én szülünk, mert hát két ünnep között azért már mégse, (19-e a naptári időpont egyébként) az már túl sok lenne a jóból. Meghallgattuk Fecsó szívhangját, dokibácsi szerint Fecsó boldog volt. Este mindenesetre egész szórakoztató magánszámot adott elő.
Jövő héten terheléses vércukorvizsgálat. Két órát kell majd a kórházban ücsörögnöm. Azt hiszem felszerelkezem egy jó vastag könyvvel.
Ja, Anyu szerint koplalok, merthogy eddig csak 3 kilót híztam. Próbáltam nem csúnyán válaszolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése