2007. augusztus 15., szerda

Haspók

Akkora hasam lett, mint a ház. Este biztos lesz nagy meglepődés, mikor találkozunk a fiúkkal-lányokkal. Fecsó úgy látszik nő, mint a répa, ezzel együtt az étvágyam is megnőtt (volna), azért még próbálom kordában tartani magam. Bár már két nap nem volt elég az ebédem, kíváncsi vagyok ma mi lesz. Rántott csirkemellem van. nem nagyon szeretem mostanában a húst, az ilyen szelet húsokkal meg sosem voltam igazán barátságban, de Fecsó miatt muszáj enni, nincs mese. A holnapi töltött paprika viszont jöhet, a darált hússal nincs baj. Ma eszem meg az utolsó barackjaimat. Szomorú. De van még egy halvány reménysugár, hogy a hétvégén még tud küldeni a Feri apukája Förgivel. (most vagy én vagyok béna, vagy nem tudom, de napok óta nem tudok képet feltölteni. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése