2007. augusztus 17., péntek

Egyre nő

Ferit otthon hagytam parkettázni. Kíváncsi vagyok, mi vár majd ha hazaérek.  De azért nagyon büszke vagyok rá, hogy így nekiállt.
Ma megint kaptam málnát, így azt fogom csipegetni egész délelőtt, egyre többet kapok. Mondjuk én is egyre nagyobb vagyok, Fecsó most nagyon beindult, rémisztő tempóban növekszik. Ezt leginkább a hasam méretén látom, a kilóimon szerencsére még annyira durván nem, bár azért már 3.5 kg-nál járok. Most már egyre többet van ébren, és egyre jobban érzem, hogy motoszkál valamit.  A legviccesebb, amikor megcsikizi belülről a hasamat, akkor nevetnem kell mindig.
Megszületett a héten Janka kisfia, nagyon aranyos, szerintem egy kicsit az apjára hasonlít. (szegénykém). Na de mindegy, örülök, hogy jól vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése