2020. szeptember 29., kedd

Tegnapi vicces

 Tegnap délután jövünk Milánnal meg barátjával a trolin hazafelé. Ilyenkor mindig jó a hangulat, úgy kell őket csitítani, hogy kicsit halkabban sztorizzanak. Milán egyébként is olyan hangos újabban megint. 

Szóval jövünk haza az egyházi iskolából, zötyögünk, és Milán fennhangon kiabálja a troli közepén, hogy 

" Anya, te voltál már sztriptízbárban?" Mondom, nem, de nincs is a listámon. A színpadra már öreg vagyok, a nézőtér meg nem vonz annyira :-) 

" Akkor menjünk már egy sztriptízbárba!!!! -folytatja, és ennek különféle verzióját hajtogatja megállás nélkül megállókon keresztül. " Miért nem megyünk sztriptízbárba? Én még sosem voltam sztriptízbárban! stb... " 

Szóval eléggé becsípődött neki a sztriptízbár szó, és minden mondatának a végére odabiggyesztette. 

Itthon, este mesélem, hogy Milán délután tiszta zakkant volt, és miket ordibált a trolin. 

Mire Marci:

- Mi az a sztriptízbár?

- Egy mulató, ahol lányok vetkőznek meg bugyiban táncolnak. - mondjuk neki. 

Erre felcsillan a szeme: - Az jóóóó lehet!!!! 


Óatyaég 🙈🙈🙈🙈🙈 Kemény évek várnak még ránk, úgy érzem. 


Ma reggel Milán kért egy kis aprót a büfébe. Szerdáig nincs ebédje, mert a konyhájukon valami karbantartás van. Szóval mondja, hogy adjak már neki pénzt, hogy mehessen a többiekkel büfézni. 

Adtam neki valamennyit, de hozzátettem, hogy de nem ám a sztriptízbárból kelljen összeszednem délután 😜

- De Anyaaaaa!!!!!

2 megjegyzés: