2019. június 30., vasárnap

Még azelőtt...

... hogy Marcival az történt, ami, azért nagyon klassz napokat töltöttünk Füreden. Még úgy is, hogy szombat este esett egy nagyobb zuhé, ami miatt nem mentünk le a sétányra, és így kihagytuk a múzeumok éjszakájás programokat. De hát a pénteki sétánk nyugalmát Máté úgyis taccsra vágta a duzzogásával és a képzelt sérelmei felhánytorgatásával, nyilván nem lett volna ez másképp szombaton sem, úgyhogy nem is bántuk annyira, hogy beszorultunk a faházba.
De pénteken délután és szombaton délelőtt is voltunk strandon. Akkor nem volt az a hatalmas fullasztó meleg, mint egy héttel korábban, a víz is kicsit hűvösebb volt, de a tömeg sem volt akkora cserébe.





És ahonnét Marci leesett 2 nappal később... :-(

Még vasárnap délelőtt is esett, de akkor már csak úgy szórványosan, legalábbis amikor elindultunk föl a focipályára, ahol a focitábor keretein belül volt szülő-gyerek foci, akkor épp nem esett, majd csak egy kicsit szitált, végül már rendesen esett, és jól el is áztunk.
Amíg a fiúk fociztak, addig én futottam egy kört fenn a hegyen. Emelkedős futásból itt Zuglóban kevés jut nekem, de meglepő módon eleinte egészen jól bírtam, csak ahogy az eső kezdett egyre jobban esni, arányosan fáradtam én is egyre jobban el. Ennek ellenére nagyon élveztem.

Amikor már zuhogott az eső
Délben leadtuk Mátét a táborban, mi pedig délután átmentünk Tihanyba, mert ott éppen zajlott a Levendula Fesztivál, és sok programot írtak a plakáton. A Belső-tó partján mindenféle kirakodóvásár, és gyerekszórakoztató dolgok voltak. Meg hát a Belső-tó partját, mióta felfedeztük, hogy ez milyen klassz, azóta nagyon szeretjük. Már csak az ürgék miatt is. :-)
Meg itt lesz Mátéék szállása a zenekaros tábor idején, gondoltam jó alkalom, hogy vessünk rá egy pillantást.




Először megnéztük a vadonatúj levendula-lepárlót.

Aztán körbenéztünk a tóparton. Bár már elég későn érkeztünk, és már eléggé pakoltak, de azért volt még ládavasút, meg kisállatsimogató, icipici kisnyuszikkal, törpemalacokkal, meg levendulás roséval.








Aztán felmentünk a főtérre, és még elcsíptünk egy jó koncertet. Sajnos eléggé esett addigra megint az eső, és kevesebben voltak, mint amekkora közönséget a zenekar érdemelt volna.

Visszafelé az autóhoz pedig egy olyan kis utcán mentünk le, ahonnét a Badacsonyig is elláttunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése