2015. június 30., kedd

Rózsaszínben

Érkezés után nem időztünk sokat a hűvös faházban, hanem inkább elmentünk bevásárolni a meleg plázába. Velünk az időjárás márpedig nem szúr ki, hihihi :) Na neeeem, egyébként is mentünk volna. Aztán gyorsan kipakoltunk, és mentünk is le a sétányra. Jobb dolgunk úgysem volt. Sétálni esőben is lehet, mást meg nagyon úgysem, és nagyon kíváncsi voltam az új sétányra, annak ellenére, hogy én régipárti vagyok, vagyis a láncos verzió nekem mindig is bejött, és azt kell mondjam, ez így is maradt. 

Nincs nagy tolongás :)
Az új, láncmentes, falépcsős, korlátmentes sétánytól minden egyes nap hidegrázást kaptam. De komolyan! Egyfolytában arra vártam, hogy vajon melyik gyerek fog először belesni a vízbe, vagy melyik fogja szétütni magát a nagy köveken. Szerencsére egyik sem történt meg, de ez nem a stéget igazolja, hanem azt, hogy néha őrült veszekedések árán elparancsoltam mindegyiket a víz mellől. 
Esőben és sötétedés után különösen gáz szerintem az fából épített kiülő, ami 3 szintes, de nem lehet látni, hogy hol vannak a lépcsőfokok, és ha kicsit is nem figyelsz a lábad elé, akkor garantált a fejes a Balatonba. De hát nem kérdezték a véleményemet :) Ja, és Marci vagy 3szor tanyált az új márványlapokon a futóbicajával, mert csúszott esőben, és csak azért nem többször, mert aztán bölcsen a szélén ment a nagy köveken, vagy a bicikliúton.  
Na mindegy. Kimorogtam magamat már ott is, meg igazából már jóval korábban is, amikor megláttam a terveket az interneten. Végülis meg lehet szokni, a fiúk is megszokták, hogy nem kísértik a sorsukat, de a régi akkor is jobb volt, de mindenképpen praktikusabb.

Az új fastégen

Korlátok nélkül


A kikötőből visszafelé jövet viszont nagyon szép rózsaszín naplementét kaptunk kárpótlásul a rossz időért. Pár percig tartott csupán, pont addig amíg lőttünk pár szép képet. Csodaszép volt! Rózsaszínben pompázott az egész Balaton :) Sosem láttuk még ilyennek. Pár percig igazán rózsaszínben láttuk a világot :)



5 megjegyzés:

  1. Hm, meg kell hagyni, nagyon szép, de még a látvány is elég ijesztő. Legalább valami lámpa lenne ott, ami jelzi a végét a stégnek. Úgy gondolják, este nem menjen oda senki, amikor már nem full világosság van? De még úgy is idő kérdése, mikor fordul bele egy gyerkőc. Szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugtat, hogy Te is így látod! Tényleg sokat kattogtam rajta, túl sokat is, de nyilván, aki ezt így ilyen formában kitalálta, és aki ezt engedélyezte, az nem látott még gyereket. Az enyémeket legalábbis biztos nem, de az meg már legyen az én bajom, ugyebár. De lehet, hogy túlspirázom, hiszen valóban nem történt baj, csak hát no... túl sokat vagyok gyerekközelben, és tudom, mire képesek 1 mp alatt.
      Feltehetően nem annyira mély a víz partközelben, de egy 18-20 fokos Balatonba belesni farmerban meg sportcipőben, aztán ebben a vizes cuccban hazagyalogolni semmiképp nem kellemes.

      Törlés
    2. Azt írja a tervező, közelebb akarta hozni a vizet, minden akadályt a part és a víz között lebontani....ez mondjuk, sikerült.....Csodálkozom egyébként, hogy kapott a kivitelezéshez engedélyt. Csak elképezelek a másfél évest motoron, vagy akár az én öt éves fiam biciklin....Háááát...Zalánból simán kinézem, hogy a tóban végzi. Mivel Réka már a Holt-Tiszában is megmártózott, még belőle is. :) Na jó, az két éve volt, no. :)

      Törlés
    3. Igen, ezt én is olvastam, és értem is a koncepciót, csak nem értek vele egyet.

      Törlés