2015. június 18., csütörtök

Borsó

Vettünk tegnap a zöldségesnél egy jó nagy zacskó zöldborsót. Zöldalmáért mentünk, de Milán meglátta a borsót, és lecsapott rá, mert hétvégén Papával is sok borsót fejtettek.



Hazajöttünk, és mivel kint nem volt épp jó idő, bent meg csak kínlódtak, mert nem akartak semmit sem csinálni, csak meccset nézni, azt meg nem hagytam. Aztán felajánlottam nekik, hogy itt a borsó, üljetek akkor le, és fejtsétek ki. Erre teljesen belelkesültek. Letelepedtek a konyha asztalhoz, és míg én az ebédet főztem, addig ők szépen kifejtették az összes borsót.
Remek délelőtti elfoglaltság volt :)


Ma pedig finom borsólevest és főzeléket főztünk belőle. Nagyon ízlett nekik :)

4 megjegyzés:

  1. ...és micsoda remek finom-motorikus fejlesztő feladat az apró kezeknek :-)
    ügyesek vagytok

    VálaszTörlés
  2. Bocsiiii csak egyszer szerettem volna :-) kicsit megbolondult a telefonom...

    VálaszTörlés
  3. Réka és Zalán is szeret borsót fejteni, habár abból amit fejtenek nem sok marad általában a levesbe. De nem is baj! :)

    VálaszTörlés