2014. május 26., hétfő

Milcsiszáj

Ferivel főznek.
Milán:- Elfogyott a keménymag. 

Este, alvás előtt.
- Anyukám, nagyon szeretlek. Nagyon-nagyon szeretlek! Apát is nagyon szeretem. Meg Marcit is nagyon szeretem. Meg Mátét is nagyon szeretem. 
Tele van a testem szeretettel!

A futóversenyes  lufikból reggelre kiszökött a hélium, és leszálltak a földre. Milánban megfogalmazódott a kérdés:
- Miért jött ki a lufikból az áram?

Van Milánnak egy csoporttársa az oviban, Adrián.  Kisebbségi, de aranyos, kedves, barátkozó kisfiú, Milánnak barátja. Mi csak Csillagcsoportos Adriánnak hívjuk, hogy ne keverjük össze Ábel öccsével. 
A múlt héten a kihívás napja alkalmából volt egy kis sorverseny, meg táncolás, hejehujavigalom. 
Milán meséli délután:
- Anya, képzeld el, hogy az Adriánnak nagyon sok tánc van a lábában! És nagyon jól is táncol. Kicsit jobban, mint én. :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon édi!! :) Pont azon tűnődtem tegnap, hogy Réka kinőtte az "gyerekszáj" kategóriát...
    Viszont Zalán egyre inkább belejön. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, Máté is már csak néha-néha örvendeztet meg egy-egy humormorzsával.

    VálaszTörlés