2014. május 8., csütörtök

Együtt tekerünk

Nagyon aktuális volt már, hogy Marcinak beszerezzünk egy gyerekülést a bicikli hátuljára. Érdekes, hogy amíg nem volt biciklim, addig nem hiányzott. A bicikli sem. Aztán lett biciklim. De akkor Marci még nagyon csöpp volt, szó sem volt gyerekülésről. Idén tavasszal azonban egyre többször jó lett volna, ha lett volna, mert a Nagyok a saját bicójukkal már jó ütemben tudnak haladni, így nekik egy hullámzó tempóban motorozó Marcival a hátuk mögött nem nagy öröm a biciklizés. Márpedig Marci vagy megy a motorral mint az őrült, vagy egyszerűen nem megy, csak ül rajta, előre-hátra hintázgat, dalolgat, de nem megy.
Aztán akkor is nagyon jó lett volna, amikor a múltkor olyan esős-pocsolyás idő volt, amikor Marcit nem szívesen hagyom motorozni, mert mert a második tócsa után nyakig vizes, mert persze mindegyikbe bele kell menni, többször is, ha lehet. Szóval a Nagyok ekkor is szívtak, pedig velük lehetett volna biciklizni menni, de nem mentünk. 
De most aztán ez az akadály is elgördült előlünk. 
Vasárnap felkerült az ülés a biciklire, de csak hétfőn próbáltuk ki. A próbaút minden volt, csak fáklyásmenet nem, bár vicces volt, utólag meg pláne az.
Marci már a beülésnél eléggé tartott az egésztől. Láttam a rajta, hogy valami olyasmi jár a fejében, hogy ezt nyilván nem gondolom komolyan. Deeee, komolyan gondoltam. Beült, bekötöttem, fejébe nyomtam Máté sisakját, ami persze nagy volt, mert a szűkítő szivacsokat egyszer kivettük belőle. Próbáltam a lehető legszorosabbra állítani neki, de még így is a fejébe csúszott bizonyos időnként, ezért kétsarkonként megálltam, és hátrahúztam a fején. Menet közben egész jól viselte a dolgot, de amikor elindultunk, akkor hatalmas ááááááááá-zások közepette tettük azt. Mint valami bangeejampingos, aki leveti magát a mélybe, úgy ááááááá-zott és szegénykém lilulásig kapaszkodott az ülés szélébe. Az ősbizalomból nyilván kimaradt neki a bicikliülésre vonatkozó rész. 
Másnap, mert én ilyen gonoszanya vagyok, megint útra keltünk, és elmentünk a futópályára. Ekkor már alakítottam a sisakján, nem csúszott mindig a szemébe, és az előző napi pánikordítások is megritkultak, és inkább csak a miheztartásvégett elégedetlenkedett olykor. 

Ekkor készült ez a kép.


Ma pedig már ha vígan nem is, de hang nélkül ült bele az ülésbe, vette fel a sisakot. Megszokta. Szerintem szeretni is fogja. Muszáj lesz neki, mert nagy terveink vannak biciklizésileg.

6 megjegyzés:

  1. Úgy meg fogja szokni az ülést, hogy még aludni is fog benne. Zsombor tavaly egyszer elaludt a biciklisülésben. Azt hittük valami baja van, mert mi el sem tudtuk képzelni, hogy lehet aludni abban az ülésben. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen tudom elképzelni Marciról, hogy elaludna benne, bár Marci aztán mindig tud meglepetéseket okozni :)

      Törlés
  2. Aranyos Marci nagyon!:-)
    Remélem kedvező hírek jönnek nemsokára a suliból Máténak..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma az volt kiírva, hogy holnap esténél korábban nem lehet információt kiadni. Szóval lehet, hogy csak hétfőn lesz valami hír.

      Törlés
    2. :-( Ezt annyira nem értem...Na, de csak lesz holnap valami hír.

      Törlés
  3. Szuperjó ez a kép! :-)
    Annyira nevettem, kis drága, de cuki lehetett ahogy azokat a hangokat kiadta:-)))))

    VálaszTörlés