2013. december 30., hétfő

Milán 4 éves

Annyira várta már, hogy végre Neki is legyen szülinapja, hogy ő legyen az ünnepelt, hogy amikor tegnap Őt ünnepeltük csak úgy ragyogott. Percenként ismételte, mint egy rossz kis papagáj, hogy ma én vagyok az ünnepelt, ma nekem lesz tortám:)
És igen, MA végre neki van szülinapja!!!!! Amit minden évben annyira várunk, mint én annak idején 4 évvel ezelőtt. Bár akkor lényegesen rosszabb idő volt, mint most, cseppet sem tavaszi, de az izgalom, amikor reggel felébredtünk, hogy vajon ez a nap lesz-e a miénk, hasonló volt a maihoz, amikor már tudjuk, hogy EZ a nap a miénk. 

Milán, aki szerintem a legjobban hasonlít rám. Nem külsőleg. (mind a ketten bakok vagyunk, talán ezért?) Milán, aki tud brutálhisztizni, aztán meg bújni mint egy kiscica. Milán, aki a szeretetgombócságával mindig le tud venni a lábamról, aki a hízelgés nagymestere. Milán, aki felnéz Mátéra, és imádja Marcit. Milán, aki érzékeny és határozott egyszerre. Milán, aki mindenkit le tud venni a lábáról, ha akar. Milán, akihez olyan jó odabújni, akit olyan jó megpuszilgatni, megdögönyözni, mert a husi kisteste olyan, mint egy puszimágnes. Milán, aki nagyon ügyes kisóvodás, aki már jóóóó ideje két keréken biciklizik, és aki úszni jár. Milán, a kirakó-és legóbajnok. Milán, akinek nem könnyű sokszor az anyukájának lenni, de annyira jó, hogy az lehetek! Milán, aki teljesen ellentéte Máténak, mégis annyira hasonlít Rá. Milán, a nagy barna szemű, és aki saját bevallása szerint a világon a legügyesebb :)
Ez a Milán, éppen ma 4 éves!

Nagyon boldog születésnapot, Milánka!
Nagyon szeretünk!



10 megjegyzés: