2012. augusztus 20., hétfő

Első séta

Hiszem, hogy amit odafentről egyik kézzel elvesznek, azt a másikkal visszaadják.
Amennyire nehezen viseltem és utáltam a nyarat pocakosan, annyira élvezem most Simivel, hogy nem kell nyakig öltöztetni, se kintre, se bentre. Hogy szinte gondolkodás nélkül kitehetem a teraszra levegőzni, amíg elkészül az ebéd, és hogy nem kell hetekig a lakásban dekkolni vele, mert odakint döngetnek a mínuszok, és nyakig érő hó van. 
Így aztán Simike hamar túlesett az első utcai sétáján, amiről nem készült kép, majd a másodikon is, amiről viszont igen.

Kicsit bajban vagyok, hogy mit kell egy ilyen pici babára adni ilyen nyári melegben, hogy vajon fázik-e vagy sem, kell-e sapka van sem... télen azért ilyen szempontból könnyebb volt, nem volt kérdés, hogy tetőtől talpig be kell öltöztetni a delikvenst. 

4 megjegyzés:

  1. Lényegesen könnyebb a nyári újszülöttekkel, már ami a sétát, öltöztetést illeti.
    Na, én vagyok az, aki sosem tudta mikor mit adjon a gyerekére, mégis tanácsot adok most: az újszülött nyáron is újszülött, szerintem a vékony sapka is nyugodtan mehet a fejére, és a kis testét is védd le teljesen ruhával. Pl hosszúujjú body, rá valami vékonyka nadrág.

    VálaszTörlés
  2. Amikor annyira meleg volt mint ma én csak egy bodyt és egy vékony pamutnadrágot adtam a fiúkra. Ha fujdogált a szél akkor vékony sapi.

    VálaszTörlés
  3. Nekem volt nyári gyerekem (az első), akkor nekem azt mondták, egy vékony pamut rugdalózót azért elbír magán mindig. Mert a kis bőre annyira vékony még, hogy könnyen megég.
    Igaz, az én fiam a legnagyobb kánikulában is vacogott, úgyhogy simán el is bírta magán.
    Édes kis manó abban a sapiban. :)

    VálaszTörlés
  4. Zalán is rövidujjú rugiban nyomta a nyáron szabad levegőn. Még be is takartam. :) Persze nem a kánikulában. Sapi mindig volt rajta.

    VálaszTörlés