2012. augusztus 6., hétfő

Kétszer 11 kérdés-válasz

Kicsit megcsúsztam az elmúlt napokban az idővel, de mivel most már 2 kedves blogtársamtól Diustól és Gneke-től is kaptam ilyen szép rózsaszín díjat, és vele kétszer 11 megválaszolandó kérdést is, így nem halogathatom tovább, lévén, hogy két nap múlva rövid időre ki kell vonnom magam a forgalomból.


Szóval akkor Dius kérdései:

1. Ha a blogodat nem írnád az interneten, hanem mondanod kéne egy rádióban, mennyi bejegyzésed lenne egy hónapban?

Nem hiszem hogy több, mint így, sőt... nem igazán érzek affinitást magamban, hogy egy rádióműsorban szerepeljek, és még a hangomat is hallassam. Pláne mióta néha visszahallom magamat egy-egy gyerekekről készült videón. Neeeemmmm!!!!!

2. Mi pihentet jobban, az írás, vagy az olvasás? 
Egyértelműen az olvasás. De vannak periódusaim amikor írni is nagyon szeretek, mondhatni szófosásom van.

3. A blogod címe változott már valaha? (nem az elérhetőségre gondolok)
 Igen, és nyilván hamarosan megint fog.

4. A kezdeti céljaid, ami miatt a blog indult, azonosak a mostaniakkal?
 Nem igazán. Kezdetben nemigen volt vele célom, egyszerűen csak kíváncsi voltam mi is az a blog. Teljesen dilettáns módon írogattam mindenféléről, ami épp eszembe jutott. Aztán lett afféle énblog, munkablog, majd babavárós, kicsit utazós, de mostanra leginkább babablogként funkcionál.

5. Van e barátod a blogvilágból?
Igen, van. De akikkel nem sikerült még ezideáig személyesen találkoznom, azokat is a barátaimnak tartom, hiszen évek óta ismerjük egymást.

6. Van e ellenséged a blogvilágban?
Nem tudok róla, lehet hogy van, de eddig még nem fedte fel magát.

7. Emlékszel e az első bejegyzésed címére? (nem ér puskázni)
Azt tudom, hogy először nem volt címe, csak utólag adtam neki valami hiperelméset, hogy pontosan mit, azt nem tudom, de valami Első, vagy Elkezdem, vagy ilyesmi lehet.

8. Emlékszel e az első kommentelőd nevére? (itt sem ér)
Azt hiszem Pöttye volt, meg is lepődtem, hogy van ember a világon aki olvassa amit írok. 

9. Emlékszel e az első rendszeres olvasód nevére? (és itt sem)
Az biztos Vica volt. Mivel Ő inspirált arra, hogy próbáljam ki a blogolást, hosszú ideig csak ő tudta, hogy egyáltalán van nekem ilyenem, tehát ő volt az első és egyetlen olvasóm.ű

10. Hány bejegyzés után mondtad el valakinek személyesen, hogy blogot írsz?
Fogalmam sincs. Nem szoktam reklámozni. Még most sem. 

11. Szeretnél egyszer a blogodhoz kapcsolódó tevékenységgel pénzt keresni?
 Eszembe sem jutott eddig, nem is tudom milyen módon lehetne, de nem is szeretnék, azt hiszem.

Huhhhh....
És akkor Gneke kérdései, amik bevallom kicsit kifogtak rajtam, valószínű nem is fogom tudni valamennyit maximálisan teljesííteni, bocsi ezért.

1. Mi jut eszedbe erről a számról?
Szeretem a 11-et.  Meg a fociban a 11-es is eszembe jut.

2. Van-e valamilyen kötődésed, személyes emléked a 11-es számhoz kapcsolódóan?
 Kicsi keresztfiunk Csongi 11-én született:) pl.Jaaaa, és 11-én van a házassági évfordulónk is:)

3. Szerencseszámod-e a 11? Mondjuk megjátszanád-e a lottón?
Kifejezetten nem tartom szerencseszámomnak, de ha veszünk lottót, akkor az 5-ösön meg szoktuk játszani, mert Milán születési dátumában szerepel. 11.57-kor született.

4. 11 dolgot mondj magadról, ami legelőször eszedbe jut ha magadat kellene jellemezned! Lehet külső vagy belső tulajdonság, amit fontosnak tartasz!
vörös, szeplős, szerintem konfliktuskerülő,sokszor türelmetlen, olykor hisztis, lelkiismeretes, nyitott, előfordul hogy a végletek embere vagyok, alapvetően vidám, szerintem értem a viccet
5. A gyermeked/gyermekeid 11 hónapos koráról mi jut eszedbe?
Máté: szerintem ezerrel fogzott. Amúgy nem tudom, hogy pont 11 hónaposan milyen volt. Az biztos, hogy még nem járt, és az is biztos hogy még nem aludta át az éjszakát egyszer sem.
Milán: ugyancsak passz, de Milán jobb alvó volt.

6. Te milyen voltál 11 évesen?
Elképzelésem sincs.

7. Milyennek képzeled a gyermeked/gyermekeid 11 évesként?
Szerintem egyik sem lesz könnyű eset, de mindegyik másképp lesz "problémás". Remélem hogy leszek annyira bölcs addigra, hogy tudom majd őket jól és az igényeiknek megfelelően kezelni. De biztos szépek lesznek és okosak:)

8. Milyennek képzeled magadat, a világot 11 év múlva?
Magamat nem akarom még elképzelni sem 11 év múlva. Bazi öreg leszek:)  Szerintem egyszerű dolgozó anya leszek majd, aki próbál jól lavírozni a kamasz fiai és a munkája között.
A világot... hmmm... remélem hogy nem lesz rosszabb.

9. Fel tudsz-e sorolni 11 tárgyat, dolgot amit a legfontosabb számodra? (amit magaddal vihetnél egy lakatlan szigetre)
húúúú.... egy lakatlan szigetre biztos vinnék valami bozótvágó kést, kötelet, gyufát, sátrat, esetleg egy idevágó szakirodalmat, hogy mit tegyünk ha egy lakatlan szigetre keveredünk. Vinnék szerintem papírt és ceruzát is, hogy meg tudjam írni az élményeimet. Meg tulajdonképpen egy csomó mindent vinnék, fényképezőt, meg laptopot, meg internetkapcsolatot, de nem gondolom hogy egy lakatlan szigeten van elektromosság, így nem sok hasznát venném. Talán fényképezőt vinnék. Amíg tart az aksi, addig csinálnék jó sok képet.
Talán még meleg ruhát is vinnék. Biztos hidegek az esték.


10. 11 helyet, országot, várost, épületet nevezz meg, ahová szívesen elmennél! Lehet közte olyan is, ahol már voltál, de szívesen visszamennél!
Óóóóóó én aztán bárhová elmegyek bárhányszor, ha arról van szó, hogy menni kell:)
Deeeee!
Mindenképpen szeretnék elmenni egyszer az USA-ba, és végigautózni a Route66-en. (ez már önmagában kimeríti a 11 lehetőséget)
Aztán az is tervben van, hogy Európa fővárosait, és jelentős városait mind megnézzük.
Egyébként is, de amikor ilyen meleg van, akkor meg pláne nagyon vágyom Skandinávia bármelyik részére:)
Egyszer biztos elmegyünk majd a fiúkkal Erdélybe, és túrázunk egy nagyot:)
A visszamennék listámon szerepel Amszterdam, (meg úgy általában Hollandia) Velence, és Barcelona.
Hogy hazai helyeket is mondjak, Pécsen és Kaposvár környékén  még sosem voltam. De szívesen mennék a Zemplénbe, Gyulára, és tulajdonképpen bárhová. A Balaton bármelyik részére pl. bármikor.

 11. És végül 11 kedvenc: lehet (vegyesen) könyv, zeneszám, keresztnév, sportág...
U2: One
sztrapacska (talán)
Coca-Cola, tejeskávé (leginkább egy fincsi olasz Latte Machiato)
fényképezés
könyvek. mindig más a kedvenc.
száguldás (szívesen kipróbálnék egy Ferrarit)
repülés
tenger
hegyek
ősz
tulipán
a pillanat, amikor átfagyva belépsz egy meleg szobába

Kivételesen nem adom tovább senkinek, két okból, egyrészt mert már sokan megkapták innen-onnan, másrészt jelen pillanatban nem tudok a fentieknél frappánsabb kérdéseket kitalálni. De akinek kedve és ideje van, azok válaszait a fenti kérdésekre szívesen olvasnám:)
pussz




4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, ilyen válaszokra gondoltam. Talán abban nem értünk egyet, hogy 11 év múlva bazi öreg leszel :D Akkor én mit szóljak????

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm én is, hogy megírtad. :) És Gneke kérdései is nagyon tetszettek.. :))) Szóval neki is köszi, hogy feltette, mert azt is tök jó volt olvasni.
    További kitartást Neked erre a pár napra még... azt gondoltam tegnap este, hogy a legkisebb fiú Marcell lesz. Nem tudom megmondani miért, csak úgy eszembe jutott.. Úgyhogy kíváncsian várom...

    VálaszTörlés
  3. Itt MA :) Sokat gondolok Rád :) ölelés!

    VálaszTörlés