2012. augusztus 13., hétfő

Itthon:)

Ma délelőtt hazajöhettünk a kórházból, így mától teljes stábbal működünk (próbálunk működni) itthon.
Minden rendben van, én is és Simi is jól vagyunk, és az itthon hagyott fiúk is egyben vannak:) Jövök majd mindenféle beszámolóval, és élményekkel, csak kicsit össze kell kapnom magam gondolatilag, mert kicsit lelassultam a kórházban.

Egyelőre csak annyi, hogy nagyon szépen köszönöm a sok támogatást amit kaptam Tőletek akár itt, akár telefonon, sms-ben, sokat jelentettek, és persze köszönöm/köszönjük a gratulációkat:) 

6 megjegyzés:

  1. Üdv otthon Bea és Marci! (vagy Simi marad?)
    Bújjatok össze, szeretgessétek, szokjátok egymást. Megvárlak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre Mind a kettőt használjuk, ízlelgetjük, próbálgatjuk, aztán majd adja magát:)

      Törlés
  2. még szép, hogy támogatunk, mer szeretünk Benneteket! és dejó, hogy már otthon vagytok (bár nekem a 3 napos kórházban való lét felért egy all inclusive nyaralással :DDD)

    sok puszi kicsik-nagyok-fiúk-lányok! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gyakorlatilag nekem is felért egy rekreációs kúrával, (leszámítva hogy felvágták a hasamat;-) ) jó néhány éve nem aludtam ennyit, mint most ebben az 5 napban:)

      Törlés
  3. Dejó,dejó, újra otthon! :))

    VálaszTörlés
  4. De irigyellek! Életem egyik legszebb élménye, mikor első este ötösben voltunk, minden gyerkőcke a helyére került és mindegyik megkapta tőlem a jóéjtpuszit.

    VálaszTörlés