2012. július 17., kedd

35ös

Azt mondja a számláló, hogy mivel ma vagyok éppen 35 hetes, ezért papíron még 35 nap lenne vissza Simi pocaklétéből. Persze nem lesz annyi.... Több okból sem. Eddig egyszer sem várták ki a fiúk a végét, Máté 4 nappal, Milán 6 nappal érkezett hozzánk korábban. Mindkétszer igen hálás voltam a sorsnak, hogy én nem túlhordós kasztba tartozom. Mondjuk túlhordani a műtéti előéletem miatt egyik esetben sem hagyták volna, de emlékszem, hogy mennyire szenvedtem már a véghajrában, és minden egyes nap azzal keltem, hogy na majd ma.
Ez tulajdonképpen csak érdekes, mert gyakorlatilag a fizikumom, sokszor a közérzetem nagyjából már most ott van, mint a fiúkkal valamikor a 37-38-dik héten, csak most annyi a különbség, hogy most pont az ellenkezőjét mantrázom, hogy csak nehogy ma történjen valami, ami miatt Simi idejekorán kikívánkozzon, mert nemhogy dátumilag és fejlődésileg nincs még itt az ideje, de készültségben sem vagyunk még ott, hogy nyugodt szívvel mondhatnám, hogy akkor bármikor jöhetne. Egyetlen nagy parám van csak, a júl 30-aug.3.ig tartó hét, amikor Feri külföldre utazik, na az a hét végképp nem jó, de erre nem is gondolok, csak arra, hogy akkor biztos nem lesz semmi.  Én mindenesetre olyan aug. 10. körüli dátumokban gondolkozom, aztán majd kiderül, csütörtökön megyek majd orvoshoz, nyilván neki is van/lesz egy elképzelése, mivel harmadik császárról beszélünk még az is lehet, hogy kijelölt napon fogok szépen bevonulni. A Nagyok nagyon szófogadóak voltak ilyen szempontból, mert Mátét már hónapokkal korábban a kiszemelt december 15-re vártam (19.helyett), és akkor is született, és Milán sem lett végül se szilveszteri, se újévi, amit nagyon nem szerettem volna. Szóval remélem Simi is hasonlóképpen hallja amit sugallok neki, a kinti nagy zajterhelés ellenére is.
Szóval közeledünk a vége felé, közeledik a nagy találkozás:) Azt mondjuk már sokszor elképzeltem, hogy hogy fog mellettem szuszogni egy kis pöttöm.  Meg hogy milyenek lesznek vajon hárman együtt. Olyan fura lesz, hogy olyan kis picike lesz a nagyok mellett. Meg az is fura lesz, hogy nem lesz nyakig bebugyolálva, hanem szabadon lesz a kis piszkafalába, a tappancsai, nem kell bundakabát ha ki akarunk menni, stb... 
Ha magamat nézem, akkor viszont azt kell mondjam, hogy nekem jobban mennek a téli terhességek, nem tudom miért, azokat valahogy jobban viseltem. Talán azért, mert több idő volt magamba fordulni, rövidebbek voltak a napok, nem volt annyira égetően fontos, hogy minden legyen valami program, hogy mindenképpen ki kelljen mozdulni. Most kicsit ez van, a fiúkat nem büntethetem a lakásbazártsággal, muszáj menni, csinálni, különben mindannyiunkat megesz a fene. A nyári meleg sincs rám jó hatással, hízok tőle mint egy kölyökgólya, most már gigamega hassal vonszolom magamat az utcán nagyjából csigatempóban. 


De hát én nem akartam még egy téli gyereket:)))) Hát tessék! Most jól megkaptam! 
Hogy Mátét idézzem, aki időnként rámcsodálkozik és azt mondja:
- Anya, most már jó nagy a pocakod!  (hát az)
És ha vicces kedvében van, még hozzáteszi, hogy sokkal nagyobb mint az övé, amit azért valljuk be nem nehéz túlszárnyalni:)
Egyébként meg tényleg nem értem mitől nőtt ekkorára, mert az uh alapján nem nagyobb Simi a koránál, bár tudom, hogy ilyenkor ez már nem mérvadó, de a Nagyok sem voltak nagyok, szóval nem hiszem, hogy pont Ő most egy óriásbébi lenne, és a ma reggeli friss adat szerint eddig 7.5kiló plussznál járok, ami szerintem nem olyan sok, hogy indokolna egy ekkora méretű pocakot. Szóval nem értem, hogy ha sem a gyerek mérete, sem a felszedett kilók nem indokolják, akkor mi a fenétől nőtt meg ekkorára????? És meddig fog még nőni????? Mert lassan már tényleg könnyebb lesz átugorni mint megkerülni:)

11 megjegyzés:

  1. Gondolom, többedik terhesség, picit lazább a berendezés nálad odabenn. :) Szép kerek pocak! :)
    Név ügyében hogy álltok? :)

    VálaszTörlés
  2. Én is épp a nevet akartam megkérdezni :))) Tényleg szép nagy a pocakod :))) azért drukkolok, hogy kivárja a kis lurkó a megfelelö idöpontot :)))

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép pocak :)
    Épp előbb mondtam keresztapunak, hogy ez a pocak pont a lányommal egyidős, napra pontosan :D

    A névre én is kíváncsi vagyok, mert van egy érzésem, hogy lestoppoltátok egy kedvenc nevem :/

    VálaszTörlés
  4. Poppy: Igen, az hogy az elmúlt 5 évben nem éppen fittnesslédiként éltem igen erősen meglátszik a szerkezetemen:) Csak akkor sem értem, hogy ha normál méretű a gyerek, a magzatvíz sem több a kelleténél, és elvileg hatalmas hájtengerek sincsenek rajtam, akkor mivel van kitöltve????? Mert érzés alapján mindenhol van valami:)
    Khase: szerintem ki fogja várni;-)
    Holdanyu: Köszi:)

    ELvileg van/lesz neve, de most már így harmadjára nem szakítunk a hagyományainkkal, és majd csak a születése napján publikáljuk:) Addig még lehet, hogy eszünkbe jut valami mégtutibb:)

    VálaszTörlés
  5. Bea: A kötőszövetekre és a méhszalagokra gondoltam. :) Akárhogyis van, a lényeg, hogy szépek vagytok! :)

    Tippelni lehet névileg? Vagy nem érdemes, mert nem is M-es? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom:)
      Tippelni lehet, de úgysem árulom el korábban:)

      Törlés
  6. nézem-nézem a pocakod... hatalmas és gyönyörű... :) és mégis, tudom, szentségtörésként hangozhat, de most először egy fikarcnyit vágyat sem érzek egy hasonló növesztéséhez. (még nagyon élénken él bennem a tavalyi nyár, a kétgyerekkel, az állandó mehetnékkel, az elviselhetetlenül nehéz megmozdulásaimmal, a gyomorsavammal, jajj, nem vagyok valami babcsináló kedvet meghozó :S , lőjetek le! :D)
    legközelebb mégiscsak én is inkább a téli pocakosságra gyúrnék, határozottan könnyebben hordható. :)

    kitartás Beus, most már tényleg kevés van hátra, oylan jó lenne még látni Benneteket egészben SimiÚrral! :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát lehet hogy szentségtörés, de sajnos én is hasonlóképp érzek. Nekem is könnyebb és jobban menedzselhető volt a téli pocakosság. Ha előre tudtam volna.... És bár nem tervezünk több gyereket, de ha mégis lenne akkor biztos hogy megint inkább télit szeretnék.
      De hát tudod, a saját "hibájából" tanul az ember:)
      Lehet, hogy még sor kerülhet egy találkozóra az elköv. hetekben, majd jelentkezem:)

      Törlés
  7. Hú de szép pocak... és nemsokára itt van a legkisebb M. De várom már :)

    VálaszTörlés
  8. Én bevállalnám akármikor, akármilyen évszakban. Volt részem nyári nagy pocakban is, tavasziban is, téliben is. :) (úgyhogy őszi kéne már csak) Egyébként nálam is ez volt a tendencia, minél többedik gyerek volt, annál nagyobb volt a hasam. Nekem azt mondták akkor, hogy a megnyúlt kötőszövet miatt van ez.
    Kitartás, Bea, már csak alig pár hét.. :)Ez a pocak meg gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
  9. Hűűű de szép nagy pocak! Hát még aki benne lakik...milyen szép lesz! :)
    Már nincs sok, nemsokára láthatod!

    VálaszTörlés